کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: همانطور که گیتی‌پسند می‌آید که امتیاز بگیرد، ما هم به مصاف این تیم می‌رویم تا امتیاز ندهیم.
محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی هفته شانزدهم تیمش با گیتی‌پسند اظهار داشت:‌ ما این هفته میزبان تیم متمول و پرمهره گیتی‌پسند هستیم. در این شرایط همه تلاش‌مان این است که خوب بازی کنیم. همانطور که گیتی‌پسند می‌آید که امتیاز بگیرد، ما هم به مصاف این تیم می‌رویم تا امتیاز ندهیم.

وی با اشاره به داوری این بازی‌ یادآور شد: امیدوارم با توجه به حساسیت این مسابقه،‌ داوری که برای قضاوت آن انتخاب می‌شود، منطقی سوت بزند. حالا چون هفته گذشته خوب نتیجه نگرفتیم، این را نمی‌گویم. با هر مربی‌ای که در ارتباطم و بعد از بازی‌های هفته پانزدهم هر کسی را که دیدم، از قضاوت‌های هفته گذشته راضی نبودند. حالا که ۶ - ۷ تیم در کورس قهرمانی هستند حیف است که با قضاوت نادرست، زحمت تیم‌ها بر باد رود. باید برای این دیدارها از داوران باتجربه استفاده کرد.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت همراهی تیم ملی در سفر به کرواسی گفت: حضورم در این سفر منتفی است چون مشکل ویزا داشتم. ظاهرا در لیست ۴۰ نفره بودم ولی به دلیل مشکلی که وجود داشت، نمی‌شود به کرواسی بروم. من مربی امیدها هستم و اگر این تیم سفر و یا برنامه‌ای داشته باشد و مرا دعوت نکنند، آنوقت باید ناراحت شوم و به دنبال دلیلش باشم اما در تیم بزرگسالان من دستیار هستم و خیلی نمی‌توانم در برنامه‌های آنها دخالت کنم، اگر گفتند به اردو بیا و در سفری حضور داشته باش، می‌روم و اگر نگفتند، باز هم مشکلی وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.