معاون مالی و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان گفت: برای حل مشکلات مالی تیم مالی، فدراسیون فوتبال را به بانک مرکزی معرفی کردیم تا یک میلیون دلار ارز تعادلی بگیرند.
مناف هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی، گفت: ما همه تلاشمان را کردیم و کماکان هم این تلاش‌ها ادامه دارد اما از آنجایی که شاید انعکاس برخی اخبار بازتاب منفی داشته باشد خیلی از مسائل را رسانه‌ای نکردیم اما گودرزی وزیر ورزش پیگیری‌های خوبی انجام داد و با سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مکاتباتی انجام شد که وی هم دستور داد با نظر مثبت به این مسئله رسیدگی شود.

وی ادامه داد: وزیر ورزش خودش شخصاً پیگیری این بازیکنان را انجام داد و در جلسات متعددی شرکت نمود تا این بازیکنان بدون مشکل بتوانند تیم ملی را همراهی کنند. البته مهرداد پولادی کمی شرایط متفاوت‌تری داشت اما ما برای هر چهار بازیکن تلاش کردیم تا آنها بتوانند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند.

معاون مالی و پشتیبانی وزیر ورزش در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره حل مسائل مالی تیم ملی خاطرنشان کرد: طبق مکاتباتی که با بانک مرکزی انجام دادیم فدراسیون فوتبال را به این بانک معرفی کردیم تا یک میلیون دلار ارز تعادلی از بانک مرکزی بگیرند تا مشکلات تیم ملی حل شود.

وی خاطرنشان کرد:‌درباره بحث پاداش ها برای بازیکنان هم بازیکنانی که در جام ملت‌ها حضور دارند نفری ۱۰ میلیون تومان تا قبل از ظهر امروز پاداش می‌گیرند اما بازیکنانی که هم در جام جهانی بودند و هم در جام ملت‌ها حاضر خواهند بود ۱۰ میلیون تومان دیگر پاداش می‌گیرند تا جمعاً ۲۰ میلیون تومان برای آنها محاسبه شود و این پاداش‌ها را تا قبل از ظهر امروز به بازیکنان تیم ملی خواهیم داد تا با روحیه بهتری در جام ملت‌های استرالیا بدرخشند.

هاشمی درباره اینکه گفته می‌شود شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرده است، هزینه‌های بلیت تیم ملی داده نشود، برای سفر تیم ملی بلیت صادر نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: این مسئله قابل حل شدن است و یک آژانس هواپیمایی بلیت‌ها را صادر خواهد کرد و بعداً کارهای آن انجام می‌شود اما شأن وزارت ورزش این نیست که به مسائل جزئی ورود کند و تا ظهر امروز مشکلات حل می‌شود اما اگر مشکل دیگری هم وجود دارد آن را انعکاس دهند تا این مشکلات را هم حل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.