بررسی روند خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از بخش‌های ویژه برنامه امشب خط پایان رادیو جوان است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برنامه خط پایان که جمعه شب‌ها و از ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه رادیویی جوان به روی آنتن می‌رود، امشب بخش‌های متنوعی خواهد داشت که از جمله آنها می‌توان به پیگیری آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال اشاره کرد.

بررسی آخرین وضعیت تیم ملی هندبال که اکنون در اردو حضور دارد و گفت‌وگو با ماچک، سرمربی این تیم در کنار گزارشی از مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا که هفته گذشته در تهران برگزار شد، بخش‌های دیگری از این برنامه است.

این روزها و در آستانه انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری حضور همزمان حسین رضازاده در این فدراسیون و شورای شهر تهران نیز با حواشی زیادی همراه بوده که خط پایان قرار است به این موضوع نیز بپردازد.

برنامه امشب خط پایان برای علاقمندان به ورزش والیبال هم بخشی ویژه دارد و گفت‌وگوهایی با مهدی مهدوی و فرهاد ظریف که عضو تیم ملی والیبال کشورمان هستند از این برنامه پخش خواهد شد.

بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان که در حال حاضر در اردوی آفریقای جنوبی به سر می‌برد و برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا آماده می‌شود، بخش دیگری از برنامه خواهد بود.

اتفاقاتی که هفته گذشته در ورزش جهان رخ داده و همچنین گفت‌وگو با پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی با محوریت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هم از بخش‌های دیگر برنامه امشب خط پایان رادیو جوان است.

در برنامه امشب خط پایان همچنین این سؤال که «بازیکنان سرباز تیم ملی که کارت معافیت جعلی داشتند باید بخشیده شوند؟»، به نظرسنجی گذاشته خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.