مدافع پرتغالی رئال مادرید به انتقاد از صحبت‌های رئیس یوفا در خصوص برنده توپ طلا پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو کوئنترائو به حمایت از کریستیانو رونالدو و انتقاد از میشل پلاتینی پرداخت. بازیکن رئال مادرید اعلام کرد ننگ است اگر رونالدو توپ طلا را نبرد و در انتقاد به پلاتینی اظهار داشت: مهم نیست که آنها چه قدر تلاش کنند، هرگز نمی‌توانند آنچه را که تمام دنیا دیده‌اند، تغییر دهند. هرگز تا این حد تفاوت بزرگی بین بهترین بازیکن دنیا و دومین بازیکن برتر دنیا وجود نداشته است. رکورد ۱۷ گلی که رونالدو در لیگ قهرمانان گذشته به جای گذاشت، باورنکردنی است. گل‌هایی که رونالدو در این فصل به ثمر رسانده و عملکرد فوق‌العاده و خستگی ناپذیرش این را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همان طور که مربی ما اخیرا گفته، بیایید درباره توپ طلای سال بعد صحبت کنیم زیرا اکنون فایده‌ای ندارد که درباره توپ طلای امسال حرف بزنیم زیرا فقط می‌شود این توپ طلا را به رونالدو داد. تشخیص اینکه رونالدو در سال ۲۰۱۴ بهترین بازیکن دنیا است، کار سختی نیست.

مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال در انتقاد به اظهارنظرهای پلاتینی خاطرنشان کرد: کار و مسئولیتی که آنها دارند و جایگاهشان آنها را در معرض توجه قرار می‌دهد. هر کسی می‌تواند ببیند مایه رسوایی است اگر رونالدو برنده توپ طلا نشود. توپ طلا یک جایزه انفرادی است و نه یک پاداش تیمی.

وی اضافه کرد: عقیده‌ای که با این صحبت‌ها در ذهن ایجاد می‌شود این است که آنها می‌خواهند توپ طلا را با تصمیمات سیاسی آمیخته کنند و این وحشتناک است. شنیدن این صحبت‌ها از زبان کسی که کاری با این مسئولیت بالا را بر عهده دارد، بیانیه‌ای به نظر می‌رسد که برای تأثیرگذاری بر تصمیمات برنامه‌ریزی شده است و این از نظر من در کمترین سطح مسخره است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.