سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در دیدار مقابل صنعت ساری نمی‌توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم و این بازی یک تلنگر برای ما به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از پیروزی نفت مقابل صنعت ساری در ضربات پنالتی، اظهار داشت: من از همه خبرنگاران تشکر می‌کنم که با توجه به اینکه تماشاگری نداریم در این بازی‌ها حاضر می‌شوند. در مورد مسائل فنی نمی‌توانم حرفی بزنم. جا دارد که به مردم و هواداران مازندرانی تبریک بگویم. حیف است که استان مازندران سهمیه‌ای در لیگ برتر ندارد. فکر نمی‌کردم که ۱۵-۱۰ اتوبوس برای تیم لیگ دسته‌ دومی به تهران بیاید. آنها پتانسلی بالایی در بخش هواداری دارند که با ادبیات خیلی خوبشان تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز خوشحالم که میزبان مردم ساری بودیم. روی بحث فنی حرفی برای گفتن ندارم. این بازی تلنگری برای ما بود. ما خیلی راحت‌تر مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان به برتری رسیده بودیم اما در این دیدار صنعت ساری فشار زیادی روی ما آورد. این مسئله تلنگری بود که بازیکانم بدانند تیم پایین و بالا ندارد. اگر تیم بالای جدولی را شکست می‌دهیم نباید قره شویم و نباید خدای نکرده با تیم‌های پایین‌تر نگاه بد داشته باشیم.  خدا رحمت کند دهداری را که گفت تفاوت بهترین و معمولی‌ترین تیم‌ها ۶ ماه تمرین شبانه‌روزی است.

سرمربی نفت تصریح کرد: به تیم صنعت ساری تبریک می‌گویم. آنها هم‌اکنون می‌توانند ۳-۲ بازیکن داشته باشند که در بهترین تیم‌های لیگ بازی کنند و استانداردهای لازم را دارند. امیدوارم خیلی سریع مسئولان استانی به تیم‌هایشان رسیدگی کنند و امتیاز لیگ برتری به دست آورند. زیرا پتانسیل بسیار قوی از لحاظ تماشاگران دارند که به اندازه تراکتورسازی در شمال شهر خوابیده است.  ما در دهه ۷۰ در شمال شرق کشور بهترین فوتبالیست‌ها را داشتیم که امروز جای آنها خالیست. هیچ تیمی به اندازه صنعت ساری ما را در تختی اذیت نکرده بود.

منصوریان در مورد صحنه‌ای که بازیکنانش توپ را به بیرون نزده بودند و باعث اعتراض هواداران  صنعت ساری شد، تصریح کرد:من به یونس گراییلی هم گفتم که بازیکنم ندید که بازیکنش روی زمین افتاده بود. ما اگر احساس کنیم گلی غیر از اصول حرفه‌ای دست یافته‌ایم قطعا کاری می‌کنیم که حریف هم به گل برسد و به خودمان گل خواهیم زد. شما به بازیکنان صنعت ساری هم حق بدهید. آنها دو تیم لیگ برتری را حذف کرده بودند و  بازیکنان‌شان با وقت کشی می‌خواستند شاید در ضربات پنالتی به برتری برسند.

وی تأکید کرد: امروز علی بیرانوند تفاوت بازی ما با صنعت ساری بود. هر سه بازیکنانم گفتم که هر روز یک بازیکن باید پیامد شادی در تیم‌مان باشد. بیرانوند که یکی از بهترین گلرهای ایران است امروز عملکرد بسیار خوبی داشت. خوشحالم که دو دروازه‌بان دارم و گلر اولم مسافر استرالیا خواهد بود.

منصوریان در مورد اینکه دو بازی دیگر تا قهرمانی در جام حذفی دارد، گفت: خیلی سخت است. دو بازی دیگر داریم اما برای ما به اندازه دو عمر می‌گذرد! ما با تیم پدیده بازی داریم که مهمان آنها خواهیم بود. آنها تراکتورسازی را شکست دادند و تیم شایسته‌ای هستند امیدوارم که امام رضا (ع) به جوانان تیمم کمک کند و بتوانیم در این دیدار نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.