سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت:‌ زمین بازی فردا هیچ مشکلی ندارد و حتی سرپرست تیم پرسپولیس در دیداری که امروز عصر از زمین داشت کیفیت زمین را تایید کرد ضمن اینکه زمین بازی‌های خیلی از تیم‌های لیگ برتر نیز از کیفیت زمین ما بدتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمان، قاسم شهبا در نشست خبری دیدار تیمهای گل گهر سیرجان و پرسپولیس اظهار کرد: به خاطر فشردگی بازی در لیگ یک نتوانستیم به خوبی نتیجه بگیریم و امیدوارم حالا که در جام حذفی قدرتمند بازی کرده‌ایم فردا نیز به این شگفتی‌سازی ادامه داده و به نتیجه‌ای دلخواه برسیم.

شهبا در واکنش به اینکه حمید درخشان مدعی شده بود تیم گل گهر در بازی فردا بسته بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: در جام جهانی تیم ایران مقابل تیم آرژانتین یک بازی بسته ارائه داد و حتی با توجه به باخت، مردم از اینکه ایران مقابل آرژانتین بازی قابل قبولی ارائه داده راضی بودند و حتی در خیابان‌ها به شادی پرداختند. پس بسته بازی کردن نیز جزء تاکتیک‌های تیمی است اما فردا ما برای تیم پرسپولیس برنامه‌های خاصی داریم.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های جام حذفی فینال محسوب می‌شوند، اظهار کرد: بازی‌های جام حذفی هرکدام یک فینال هستند و فرصت اشتباه نداریم و این را به بازیکنانم گفته‌ام. امیدوارم در بازی فردا دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کرده تا بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم گل گهر با اشاره به اینکه تصمیم داشتند در جام حذفی شرکت نکنند، تصریح کرد: بعد از بازی سپاهان با توجه به برد تیم در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردم که اگر هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل موافقت کنند از ادامه مسابقات جام حذفی کنار می‌کشیم که شور و هیجان مردم باعث شد ادامه بازی‌ها را دنبال کنیم و اکنون در این بازی سخت به دنبال نتیجه مطلوب هستیم.

شهبا ادامه داد: در بازی نساجی و نفت مسجد سلیمان بر روی ضربات پنالتی کار کرده‌ بودیم و بازی را در ضربات پنالتی بردیم و معتقدم فردا اگر بازیکنانم ۲۰ دقیقه اول را بدون ترس و استرس بازی کنند کار در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود اما روی ضربات پنالتی در همین دو سه جلسه‌ای که در این هفته تمرین داشته‌ایم کار کرده و از این نظر کاملا آماده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.