مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: نتیجه دیدار مقابل پرسپولیس باری ما اهمیتی ندارد بلکه شور و نشاطی که در سیرجان به وجود خواهد آمد اهمیت خواهد داشت.
علی رادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس اظهار داشت: ما برای این دیدار خود را آماده کرده‌ایم و همه شرایط برای میزبانی ما در سیرجان مهیا است. تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم. هماهنگی‌های لازم برای حضور پرسپولس از کرمان تا سیرجان انجام شده است و برای اسکان آنها هم مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه برای اولین بار می‌خواهند چنین بازی را در سیرجان برگزار کنند، تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به بهترین نحو ممکن بازی برگزار شود و تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر می‌شوند یا از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند از این دیدار لذت ببرند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در مورد اینکه با توجه به حذف سپاهان و نفت مسجدسلیمان آیا برنامه‌ای برای غلبه بر پرسپولیس دارند، گفت:‌نتیجه این بازی برای ما به هیچ عنوان اهمیت ندارد. مهم این است که پرسپولیس برای اولین بار در سیرجان حاضر می‌شود و شور و هیجانی را در این شهر به وجود خواهد آورد. بازیکنان‌مان با تمام قوای خود در بازی حاضر می شوند و سوای از نتیجه فقط می‌خواهیم بازی خوب و آبرومندانه‌ای انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.