سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:امیدوارم تماشاگران سیرجانی و داوران برنده بازی ما با پرسپولیس باشند.
قاسم شهبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار با پرسپولیس در روز پنجشنبه در جام حذفی، گفت: بازی با پرسپولیس یک بازی بزرگ برای ما محسوب می‌شود بخصوص که در شهرستان سیرجان میزبان این تیم هستیم، این بازی در جام حذفی است و یک فینال است بازی سختی برای ما خواهد بود پرسپولیس بعد از بازی در دربی با انگیزه بهتر و بیشتر به مصاف ما خواهند آمد آنها می‌خواهند نتایج بد در لیگ را در جام حذفی جبران کنند.

وی ادامه داد: ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و تلاش می‌کنیم که بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه بگیریم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و حتی ممکن است تیم دسته دویی به فینال برسد. ما هم تلاش می‌کنیم که خوب بازی کنیم.

وی در مورد دلیل نتایج ضعیف گل‌گهر در لیگ یک گفت: فاصله کم مسابقات باعث شد که ما در لیگ لطمه بخوریم اما در آینده نتایج خوبی در لیگ یک کسب خواهیم کرد.

وی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه کوچک گفت:‌ورزشگاه سیرجان ۴ هزار نفری است اما شورای تامین استان و فرمانداری سیرجان مسئولیت برگزاری بازی را پذیرفته‌اند و محدوده ورزشگاه هم تحت کنترل خواهد بود. ما بر اساس ظرفیت ورزشگاه بلیت می‌فروشیم و فقط افرادی که بلیت دارند می‌توانند به ورزشگاه بیایند. از مردم شهرهای اطراف سیرجان می‌خواهیم که به سیرجان نیایند و بازی را از طریق تلویزیون نگاه کنند. این بازی نشان می‌دهد که سیرجان باید یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری داشته باشد ورزشگاه ۴ هزار نفری برای یک شهر ۲۰۰ هزار نفری سیرجان که سال‌ها در لیگ یک حضور داشته کوچک است و ما شرمنده مردم هستیم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند چند درصد از این ۴ هزار نفر حامی پرسپولیس باشد، گفت: پرسپولیس طرفداران خودش را دارد و فکر می‌کنم ظرفیت ورزشگاه ۵۰، ۵۰ بین هواداران دو تیم تقسیم شود.

وی در مورد اینکه نقطه قوت پرسپولیس را در کدام پست می‌بیند گفت: پرسپولیس خط حمله فوق‌العاده‌ای دارد مهدی تارمی، محمد عباس‌زاده و امید عالیشا از بازیکنان بسیار خوب و با کیفیت هستند، محمد نوری هم در اوج آمادگی قرار دارد و این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

وی در مورد اینکه نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌‌کند، گفت: پیش‌بینی سخت اسما امیدوارم برنده این مسابقه تماشاگران سیرجانی و تیم داوری باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.