معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید از مسئولین سازمان لیگ و دو تیم استقلال وپرسپولیس قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ،سید حسن موذنی ،معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید از مسئولین سازمان لیگ و دو تیم استقلال وپرسپولیس قدردانی کرد.

 متن پیام فوق به شرح زیر است:

"هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است( امام خمینی (ره)  "                                                                                                                            

دیروز و دیشب ورزشگاه آزادی شاهد تنها یک مسابقه فوتبال در بالاترین سطح فوتبال ایران نبود ، دیشب ورزشگاه آزادی شاهد اوج شکوفایی فرهنگ ایثار و شهادت بود.

آنجا که حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت حاضر در ورزشگاه و بیش از ۵۰ میلیون نفر بیننده تلویزیونی در ایران و سراسر جهان به احترام شهدای کربلا به عزاداری پرداختند ، آنجا که از خانواده  ۵ شهید ورزشکار تجلیل به عمل می‌آید ، آنجا که تمام  فضای ورزشگاه ، مملو از عطر شعارهای معنوی می‌شود.

بر خود فرض می‌دانم به پاس تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه کلیه دست اندرکاران ، ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برادر جانباز گرانقدر جناب مهندس مهدی تاج ،  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ، وزارت  ورزش و جوانان ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی ورزشگاه آزادی ،نیروی انتظامی وتیم های استقلال و پرسپولیس در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ابلاغ پیام رشادتهای فرزندان دلیر هشت سال دفاع مقدس به جوانان برومند حق شناس ایران عزیز سپاس و تشکر خود را تقدیم نمایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.