پیشکسوت پرسپولیس درباره داربی ۷۹ سرخآبی‌ها گفت: بازی خیلی خوبی بود و با آمدن طارمی پرسپولیس متحول شد.
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ هر چند نیمه اول کسل کننده بود و موقعیت چندانی روی دروازه‌ها دیده نشد و دو تیم بیشتر به ارزیابی حریف خود پرداختند. به غیر از گلی که استقلال در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند، صحنه جذاب دیگری را ندیدیم.
وی در این باره افزود: بعد از گل استقلال یخ بازی شکست و نیمه دوم کاملا در اختیار پرسپولیس بود.
شاهرودی با تمجید از شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: شرایط بازی نشان داد که بدن بچه‌ها در شرایط خوبی است و کادر فنی تمرین‌های بدنسازی خوبی را انجام داده است.
وی درباره تعویض‌های حمید درخشان خاطرنشان کرد: تعویض طارمی خیلی خوب بود. هرچند من خودم انتظار چنین بازی خوبی را از او نداشتم ولی با آمدن او پرسپولیس کاملا متحول شد.
پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این که آیا سرخ‌پوشان با برد در داربی می‌توانند در کورس قهرمانی قرار بگیرند، گفت: در کورس قرار گرفتن پرسپولیس بستگی به این دارد که این تیم تقویت شود. پرسپولیس در هر سه نقطه به بازیکن نیاز دارد. در غیر این صورت، با این نفرات پرسپولیس در بین ۴ – ۵ تیم اول نیز قرار بگیرد، کار بزرگی انجام داده است.
وی درباره شادی پس از گل عالیشاه و این که اخراج او می‌توانست در دقایق پایانی به ضرر تیمش تمام شود، افزود: به هر حال در آن لحظه او کنترل خودش را از دست داد. به هر حال شرایط این بازی به گونه‌ای است که این حرکات غیرحرفه‌ای از بازیکنان سر می‌زند. شاید من هم اگر جای او بودم، این کار را می‌کردم.
وی در پایان به ایسنا گفت: من به آقای قلعه‌نویی نیز تبریک می‌گویم. این باخت چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و افتخارات زیادی را برای استقلال کسب کرده است و با یک باخت نباید کسی را کنار بزنیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.