سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سازمان لیگ به ما اعلام کرد چاپ عکس روی شماره پیراهن‌ها بر خلاف مقررات فیفا و AFC است اما هنوز در حال رایزنی هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال پیش از برگزاری دربی عنوان کرد: تمرینات خوب و پرنشاطی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه بازیکنان روحیه خوبی دارند.

وی افزود: در مراسمی که دیشب برای آقای مظلومی برگزار شد، تمام بازیکنان شرکت کردند و هم‌قسم شدند که در بازی مقابل پرسپولیس پیروز شوند و این پیروزی را به روح آقای مظلومی اهدا کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است در صورت پیروزی در دربی پاداشی هم به بازیکنان پرداخت شود، گفت: وقتی صحبت از غلامحسین مظلومی به میان می‌آید، پاداش معنایی ندارد. اگر هیئت مدیره و مسئولان باشگاه بخواهند پاداشی به بازیکنان بدهند که بهتر اما فکر نمی‌کنم بازیکنان به خاطر پاداش وارد زمین شوند. فکر همه بازیکنان استقلال پیروزی در دربی به خاطر شادی روح آقای مظلومی است و اگر هم پاداشی به آنها تعلق بگیرد، بهتر می‌شود.

ماجدی درباره اینکه استقلالی‌ها قرار است در بازی مقابل پرسپولیس پیراهن مشکی بپوشند اما با چاپ عکس مظلومی روی شماره پیراهن‌ها مخالفت شده است، اظهار داشت: در جلسه هماهنگی بازی با درخواست ما موافقت شد که به خاطر آقای مظلومی پیراهن مشکی با یقه‌های آبی را به تن کنیم. درباره چاپ عکس روی شماره‌ها سازمان لیگ به ما اعلام کرد که این موضوع بر خلاف مقررات فیفا و AFC است اما هنوز در حال رایزنی هستیم که شاید با درخواست ما موافقت شود.

وی با اشاره به مراسمی که قرار است پیش از برگزاری دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، خاطرنشان کرد: سازمان لیگ قرار است به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع)، درگذشت غلامحسین مظلومی و مرتضی پاشایی مراسمی را برگزار کند. از دو، سه ساعت پیش از برگزاری بازی، مراسم مداحی برگزار خواهد شد و برنامه ویژه ما هم پوشیدن پیراهن‌های مشکی با عکس غلامحسین مظلومی است تا به این شکل خانواده این مرحوم را تسلی دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.