سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید برای کسب سه امتیاز به تهران آمده بود اما کسب تساوی نیز برای تیمش مطلوب است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان اظهار کرد: بازی از نظر فنی مناسب بود و هر دو تیم برای بردن پا به میدان گذاشته بودند اما در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید.

او اضافه کرد: در نیمه نخست تیم پیکان از ما بهتر بود ولی ما به گل رسیدیم، در نیمه دوم استقلال خوزستان از پیکان بهتر بود اما این پیکانی‌ها بودند که موفق به گلزنی شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که برای کسب سه امتیاز به تهران آمده بودیم اضافه کرد: ما برای پیروزی در مقابل پیکان پا به میدان گذاشته بودیم اما کسب یک امتیاز هم در تهران نتیجه بدی نیست. من از نتیجه راضی هستم اما در طول بازی موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم.

ویسی افزود: ما بر روی ارسال‌ها و اشتباهات فردی دچار مشکل شدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. فراموش نکنید که فوتبال ۹۰ دقیقه است و هر مربی تفکر خاص خود را دارد.

او خاطرنشان کرد: از نظر فنی در این دیدار استقلال خوزستان بهتر بود. متأسفانه در طول فصل و در دیدارهای مختلف بازیکنان ما موقعیت‌های گل زیادی را خراب می‌کنند. باید تلاش کنیم تا این بی‌دقتی‌ها به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: بازیکنان ما باید تمرکز خود را بالاتر ببرند تا بتوانند در دیدارها بهتر عمل کنند.

او در پایان در پاسخ به سؤالی در مورد داوری این دیدار نیز گفت: داوری خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان از هفته پانزدهم لیگ برتر با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.