مدافع تیم ملی گفت: هیچ پول اضافه ای از پرسپولیسی ها دریافت نکرده ام که مسئولان این تیم مدعی شده اند باید این پول را برگردانم.
سیدجلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه گفته می شود یکی از مسئولان پرسپولیس اعلام کرده که سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی بیش از مبلغ قرارداد فصل گذشته شان پرداختی داشته اند و به همین دلیل باید طی نشستی با آنها تکلیف این بدهی را مشخص کنند، گفت: جالب است که به تازگی مد شده که یک مقام مسئول در خصوص تمامی مسائل به صحبت می پردازد و امیدوارم حداقل در خصوص این مطلبی که عنوان شده است، این مقام مسئول، خودش را معرفی کرده تا ما هم متوجه شویم که با چه کسی طرف حساب هستیم.

وی ادامه داد: من هم منتظرم تا زمانی که تیم ملی اردو دارد، این مقام مسئول به هتل آزادی تشریف بیاورد تا مشخص شود که جریان چیست. این صحبت ها هم برمی گردد به اظهارات رحیمی، مدیرعامل سابق پرسپولیس که نمی خواستم پاسخ او را بدهم اما حالا که این طور شد پس از جلسه ام با مسئولان باشگاه و شنیدن حرف حساب آنها، بعداً پاسخ آقای رحیمی را هم به موقع خواهم داد.

حسینی در پایان گفت: هیچ پول اضافه ای از پرسپولیسی ها دریافت نکرده ام که مسئولان این تیم مدعی شده اند باید این پول را برگردانم. ۱۰۰ درصد این موضوع را رد می کنم و منتظر می مانم تا بیایند و در این مورد با من صحبت کنند. اینکه مقام مسئول بخواهد فقط مصاحبه کند، با مصاحبه کارها درست نمی شود. در هر صورت منتظر این مقام مسئول هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.