با اخراج والتر ماتزاری از سرمربیگری اینتر سرمربی پیشین گالاتاسرای گزینه اول نشستن روی نیمکت این تیم است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی نتایج ضعیفی که اینتر در فصل جاری کسب کرد سرانجام کاسه صبر سران این باشگاه ایتالیایی به سر آمد و امروز (جمعه) والتر ماتزاری را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کردند. اینتر در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی فصل جاری سری A ایتالیاست و با یوونتوس صدرنشین ۱۲ امتیاز اختلاف دارد.

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: باشگاه اینتر از تعهد، فداکاری و جدیت والتر ماتزاری در ۷ ماه گذشته در این تیم قدردانی می‌کند. تمرینات امروز تیم توسط جوزپه باره‌سی پیگیری و مدیریت خواهد شد.

سایت روزنامه «دیلی میل» انگلیس هم گزارش داد روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین منچسترسیتی که سابقه هدایت نراتزوری را هم دارد گزینه جانشینی ماتزاری در اینتر است. بر اساس این گزارش اینتری‌ها پیشنهاد همکاری ۲ و نیم ساله را به مانچو داده‌اند. او پیش از این ۳ سال متوالی بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ اینتر را به قهرمانی سری A رساند.

مانچوی ۴۹ ساله با اینتر اسکودتو را فتح کرد و پس از به قهرمانی رساندن منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس با قراردادی ۳ ساله به گالاتاسرای پیوست، هرچند پس از ۷ ماه حضور در این تیم ترکیه‌ای با توافقی ۲ جانبه با سران این باشگاه قراردادش را فسخ کرد. این مربی ایتالیایی از زمانی که در ابتدای تابستان ۲۰۱۴ از سرمربیگری گالا کناره‌گیری کرد هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.