مهاجم گلزن بایرن‌مونیخ بازگشت هم‌تیمی‌اش به میادین مسابقه را به سود تیم ملی آلمان و البته باواریایی‌ها دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس مولر در آستانه دیدار امشب (جمعه) تیم ملی فوتبال آلمان برابر جبل‌الطارق در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ با تمجید از باستین شواین‌اشتایگر گفت: خیلی مهم است که بازیکنی با این تجربه و رزومه‌ای اینچنینی بار دیگر در دسترس تیم باشد. وقتی به عملکرد شواینی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نگاه می‌کنید تنها می‌توانید تصدیق کنید که ما به چنین بازیکنی با این‌گونه نمایش نیاز داریم.

شواین‌اشتایگر، هافبک بازیساز بایرن‌مونیخ که پس از جام جهانی ۲۰۱۴ در اردوی پیش‌فصل باواریایی‌ها در آمریکا از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود روز سه‌شنبه به تمرینات گروهی قهرمان بوندس‌لیگا بازگشت. کاپیتان تیم ملی آلمان در فصل جاری هنوز نتوانسته برای باواریایی‌ها به میدان برود.

مهاجم ملی پوش بایرن‌مونیخ افزود: بازگشت باستین به میادین تأثیر مثبتی روی تیم ملی آلمان و البته بایرن‌مونیخ خواهد گذاشت. بازیکنان زیادی می‌توانند از تجربه شواین‌اشتایگر به خصوص در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ استفاده کنند.

شاگردان یواخیم لو پس از بازی امشب خود مقابل جبل‌الطارق که در شهر نورنبرگ برگزار خواهد شد به شهر ویه‌گو سفر خواهند کرد تا در دیداری دوستانه در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) به مصاف اسپانیا بروند. قهرمان جهان در حال حاضر با ۴ امتیاز از ۳ بازی در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه D مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.