سرمربی تیم فوتبال رم گفت: پاس‌های بایرن مونیخ واقعا عالی بود و به نظر می‌رسید یک بازیکن اضافه در زمین دارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا در مورد شکست ۲ بر صفر مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت: در این بازی شخصیت خودمان را نشان دادیم. شاید می‌توانستیم نتیجه بهتری هم کسب کنیم ولی حریف ما یک تیم واقعا خوب بود. آنها دو و نیم موقعیت جدی گلزنی داشتند که توانستند ۲ گل بزنند. ما هم می‌توانستیم موقعیت‌های گل بیشتری داشته باشیم ولی در نظر داشته باشید که درون دروازه بایرن، مانوئل نویر، یکی از بهترین دروازه بانان جهان ایستاده بود.

وی ادامه داد: ۲ استراتژی مختلف را در این بازی آزمایش کردیم. در درجه اول تلاش کردیم نتیجه خوبی بگیریم و به همین خاطر بدون ترس بازی کردیم، زیاد دویدیم و مهاجمان ما حملات زیادی به دروازه حریف داشتند. تاکتیک بعدی ما استفاده از ضد حملات بود.

سرمربی رم عنوان کرد: بایرن یکی از بهترین تیم‌های جهان است. ما نمی‌توانستیم در مونیخ برای تصاحب توپ بجنگیم. با این حال فضای زیادی برای بازیسازی و خلق موقعیت به حریف ندادیم. من فکر می‌کنم باید به تیمم افتخار کنم. ما سعی کردیم فشرده، با انگیزه و کمی تهاجمی بازی کنیم. پاس‌های تیم بایرن واقعا عالی بود و به نظر می‌رسید یک بازیکن اضافه در زمین دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.