آقای خاص در اظهارنظر طعنه‌آمیز دیگری مسئولان تیم ملی اسپانیا را در خارج شدن مهاجم برزیلی الاصل تیمش از وضعیت جسمانی ایده‌‌آل مقصر دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو اعلام کرد که دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی تیمش نمی‌تواند این هفته در لیگ قهرمانان اروپا برای آبی‌پوشان لندن به میدان برود و این خبر را به شیوه‌ای طعنه‌آمیز به گوش مسئولان فدارسیون فوتبال اسپانیا رساند.

مورینیو که تیمش فرداشب (سه‌شنبه) در سومین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ماریبور اسلوونی است، اظهار داشت: کاستا در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد. من خبری از زمان دقیق بازگشت او ندارم. فقط می‌دانم که به تیم ملی اسپانیا رفت و دو بازی بزرگ برابر اسلواکی و لوکزامبورگ انجام داد و بعد در شرایطی برگشت که نمی‌توانست برای باشگاهش بازی کند.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا در این مدت با کادر پزشکی تیم ملی اسپانیا در خصوص اطلاع از وضعیت کاستا در تماس بوده است یا خیر، گفت: من وقتم را با تماس با مربیان تیم‌های ملی هدر نمی‌دهم. در گذشته آنها معمولاً با من تماس می‌گرفتند اما من هرگز آن کسی نبوده‌ام که این تماس‌ها را آغاز می‌کند و با مربیان تیم‌‌های ارتباط برقرار می‌کند.

آقای خاص که مخالف حضور کاستا در اردوی اخیر تیم ملی اسپانیا بود، سپس کنایه‌اش را به مسئولان این تیم زد و تصریح کرد: فکر می‌کنم کاستا در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) آماده است تا دوباره برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. از این بابت مطمئنم. کادر پزشکی چلسی با تمام دقت مراقب وضعیت او هستند تا در ماه نوامبر به شرایط ایده‌آل برسد و دوباره به تیم ملی اسپانیا برگردد. اگر در این میان تیم ملی اسپانیا اجازه داد و او وقتی آزادی داشت می‌تواند بیاید برای من و چلسی بازی کند.

وضعیت کاستا هنوز مناسب بازگشت به میادین نیست و حتی گفته می‌شود که او ممکن است بازی حساس بعدی تیمش در لیگ برتر برابر منچستریونایتد را هم از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.