سرمربی لیورپول پس از پیروزی دراماتیک شاگردانش بر کوئینز پارک‌رنجرز گفت: خوش‌شانس بودیم که به پیروزی رسیدیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز در پی برتری ۳ بر ۲ شاگردانش در وقت‌های تلف‌شده بازی در خانه کوئینز پارک‌رنجرز گفت: باید صادقانه بگویم خوش‌شانس بودیم که در این بازی به پیروزی رسیدیم. عاشق پیروزی هستم و پیروزی‌های اینچنینی تلاش روزانه ما را منعکس می‌کند. البته انتظار چنین عملکردی را از بازیکنانم نداشتم ولی باید انگیزه و سختکوشی را که آنها تا سوت پایان بازی از خود نشان دادند، مورد تحسین قرار دهم.

وی افزود: با وجود اینکه به هیچ وجه در زمینه‌های پاس دادن و ریتم بازی نزدیک به چیزی که انتظارش را داشتیم، نبودیم ولی با این حال بازی را رها نکردیم. بازیکنان لیورپول شجاعت قابل‌توجهی از خود نشان دادند. از اینکه سه امتیاز این بازی را از آن خود کردیم، خوشحالیم ولی به هیچ‌وجه نتوانستیم توانایی‌های واقعی خودمان را به معرض نمایش بگذاریم. به هر حال کسب این سه امتیاز برای‌مان خیلی مهم بود.

سرمربی ایرلندی بندرنشینان تصریح کرد: ما فصل گذشته ۱۰۱ گل به ثمر رساندیم ولی در این فصل نوع تحرک تیم تغییر کرده و تا به اینجای کار ۷۵ درصد از آن گل‌ها را از دست داده‌ایم. متأسفانه به کمی زمان نیاز داریم تا تیم به هماهنگی بیشتری برسد. سحر و جاویی هم وجود ندارد که خیلی زود جواب بدهد. بازیکنان زیادی به ترکیب تیم اضافه شده‌اند و از طرفی دیگر تاکنون بازی‌های زیادی داشته‌ایم که اجازه نداده این مشکل را برطرف کنیم. با این حال بازیکنان لیورپول با سختکوشی خود سعی در بهبود سطح کیفی خود و تیم دارند.

راجرز همچنین با تمجید از مهاجم جوان تیمش عنوان کرد: به نظرم استرلینگ در این بازی فوق‌العاده بود. گل اول لیورپول هم روی تیزهوشی و درخشش وی رقم خورد. همیشه گفته‌ام که بهترن بازیکنان کسانی هستند که بتوانند گره بازی را باز کنند. فیلیپه کوتینیو جوان هم در این بازی با سرعت، تکنیک و کیفیت بالای بازی‌اش فوق‌العاده کار کرد.

سرمربی لیورپول در پایان با دفاع از مهاجم ایتالیایی تیمش اظهار داشت: برای من مهم میزان سختکوشی بالوتلی در میدان بود. این بازیکن تمام تلاش خود را کرد تا بهترین عملکردش را برای لیورپول به معرض نمایش بگذارد و نباید بر او خرده گرفت. برخی ماریو را جانشین مستقیم سوارز می‌دانند ولی همانطور که پیش از این هم گفته‌ام نمی‌توان جای خالی لوئیز را پر کرد. بالوتلی بازیکنان فوق‌العاده‌ای است و همه رزومه او را می‌دانند. واقعاً از کار با ماریو لذت می‌برم. قرار نیست بالوتلی همانند سوارز باشد، چون بازیکن متفاوتی است. به زودی شاهد گلزنی او نیز خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.