هافبک نفوذی باورایایی‌ها اعلام کرد، خوشحال می‌شود اگر مارکو رویس به او در بایرن مونیخ ملحق شود.
به گزاری خبرگزاری تسنیم، ماریو گوتسه که در پایان فصل ۱۳-۲۰۱۲ از بورسیا دورتموند جدا و به بایرن مونیخ ملحق شد در خصوص احتمال پیوستن هافبک ۲۵ ساله زردپوشان وستفالن به جمع باواریایی‌ها به نشریه «بیلد» آلمان گفت: لحظات فوق‌العاده‌ای را در کنار رویس داشته‌ام ولی تصمیم برای جدایی از دورتموند و پیوستن به تیمی دیگر به خود او مربوط می‌شود، چون خودش را بهتر از هر شخص دیگری می‌شناسد. در هر صورت اگر او هم به بایرن مونیخ ملحق شود، واقعاً خوشحال می‌شوم.

هافبک ۲۲ ساله سرخپوشان مونیخ پیش از اینکه فصل ۱۳-۲۰۱۲ به پایان برسد حضورش در بایرن مونیخ قطعی شد و همین موضوع باعث مطرح شدن انتقاداتی از او شد.

وی افزود: این زندگی من است و خودم برایش تصمیم می‌گیرم. ممکن است از اطرافیانم مشاوره بگیرم و به توصیه‌های آنها گوش کنم ولی این خودم هستم که در پایان به تنهایی تصمیم می‌گیرم. از اتفاقاتی که پس از قطعی شدن حضورم در بایرن مونیخ رخ داد واقعاً رنجیده شدم ولی باید بگویم تصمیم برای پیوستن به باواریایی‌ها برایم خیلی خیلی مهم بود.

هافبک ملی‌پوش سرخپوشان مونیخ در پایان خاطرنشان کرد: من ۲۲ ساله هستم و ممکن است دچار اشتباه شوم. در زندگی این مسائل طبیعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.