هافبک میانی استقلال می گوید در شرایط تعطیلی لیگ، اردوی ارمنستان کمک زیادی به تیمش می کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کریمیان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط استقلال تا به اینجای فصل گفت: خدا را شکر نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و توانستیم ۲۱ امتیاز جمع کنیم. در جدول جایگاه خوبی داریم اما به آنچه داریم قانع نیستیم. باید بازی های بهتری ارائه کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم تا بتوانیم صدر جدول را پس بگیریم.

هافبک استقلال درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد: ما تنها برای قهرمانی می جنگیم. استقلال برای قهرمانی بسته شده است و تمام تلاش مجموعه ما همین موضوع است. می خواهیم با ارائه بازی های زیبا و کسب حداکثر امتیازات به قهرمانی برسیم.

کریمیان درباره مدعیان قهرمانی بیان کرد: تیمهای مدعی مانند تراکتور، سپاهان و فولاد در کورس هستند و مدعیان جدی قهرمانی به شمار می روند اما بالاتر از این تیمها خود ما هستیم که باید با تمرینات فشرده به سطح بالایی از آمادگی برسیم. باید منسجم کار کنیم و با توکل به خدا بتوانیم قهرمان شویم.

وی در پایان و درباره حضور استقلال در ارمنستان گفت: تصمیمی است که از سوی کادر فنی اتخاذ شده است و همگی تابع آن هستیم. می دانید که این تعطیلات به نفع بازیکنان و باشگاه ها نیست اما شرایط تیم ملی باعث این تعطیلات می شود. بازی تدرکاتی در نظر گرفته شده در ارمنستان می تواند کمک بسیار زیادی به بازیکنان بکند و از دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه جلوگیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.