مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: به کمیته انضباطی قول دادیم اتفاقات گذشته در مسجدسلیمان دیگر تکرار نشود.
مسعود رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار با فولاد خوزستان که باشگاه سابق خودش بود گفت: خاطرات خیلی خوبی از گذشته با فولاد داشته و دارم و آنها را فراموش نمی‌کنم. اما اکنون در نفت مسجدسلیمان هستم و باید برای هر امتیاز بجنگیم و تلاش کنیم تا تیم از وضعیتی که دارد خارج شود.

وی ادامه داد:‌در بازی با فولاد یکی دو بازیکن محروم و مصدوم تاثیرگذار داریم اما با توجه به تغییر کادر فنی و موج خوشبینی که در شهر ایجاد شده قطعا مردم با تمام وجود برای حمایت از تیم به ورزشگاه خواهند آمد و بازیکنان انگیزه خوبی دارند. بخشی از مطالبات بازیکنان هم تا فردا پرداخت خواهیم کرد تا دغدغه مالی آنها تا حدی برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد ایجاد ساختار در این باشگاه و اینکه امید به ماندن تیم در لیگ برتر دارد یا نه، گفت: ما اکنون باشگاه شده‌ایم اما همه چیز را نمی‌توانیم یک شبه درست کنیم و باید برای رسیدن به شرایط استاندارد تلاش کنیم. من این شرایط را تجربه کرده‌ام هم موفقیت را دیده‌ام هم عدم موفقیت و از انتهای جدول شروع کردن و به بالا رسیدن را تجربه کرده‌ام. برای موفقیت یک تیم عوامل زیادی باید دخیل باشد البته همه این عوامل مربوط به داشته‌های ما نیست بلکه ممکن است رقبای ما برخی فاکتورها را نداشته باشند. من به ماندن تیم در لیگ برتر خوشبینم و می‌توانیم تا نیم فصل هم از انتهای فصل تکانی بخوریم.

رضائیان در مورد حضورش در کمیته انضباطی گفت: در مورد اتفاقات بازی با استقلال به کمیته انضباطی رفتم و آنجا قول دادم کاری کنیم که اتفاقات گذشته دیگر تکرار نشود. بیشتر بحث مربوط به مسائل فرهنگی است و باید بر روی این مسائل کار کنیم. کانون هوادارنمان را فعال کنیم و خود مردم به این نتیجه رسیده‌اند که باید شرایطی پیش بیاورند تا تیم شان از حضور تماشاگر محروم نشوند.

وی در مورد تقویت تیم گفت:قطعا یکی از اصلی‌ترین کارهایی که ما می‌خواهیم انجام دهیم همین تقویت تیم است اما مکوندی سرمربی تیم ما گفت اجازه بدهید دو بازی برگزار شود تا نقاط ضعف و قوت ما کاملا مشخص شود و همچنین خاچاطوریان هم دستیار دیگر به جمع کادر فنی اضافه شود. او روز یکشنبه می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.