مربی تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر مشغول فیلمبرداری از اتفاقات قبل از شروع مسابقه بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در حالی آغاز شده است که قبل از شروع مسابقه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط مسئولان برگزاری بازی جایگاهی مانند سنگر درست شده که بازیکنان هر دو تیم شاخه گل‌های صورتی‌ رنگی را در مقابل این جایگاه قرار دادند تا با خانواده شهدا و جانبازان ابراز همدردی کرده باشند. همچنین یک جانباز قطع نخاعی در کنار زمین حضور دارد که بعضی از بازیکنان شاخه گل‌هایی را به وی اهدا کردند.

* خسرو حیدری و امیر قلعه‌نویی قبل از شروع بازی با این جانباز قطع نخاعی خوش و بش کردند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

* هواداران تیم استقلال قبل از شروع بازی امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند که سرمربی استقلال به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* گاندو نماد باشگاه ذوب‌آهن امروز با شماره ۴۷ در کنار زمین می‌دوید و با این شماره تماشاگران را به تشویق هدایت می‌کرد. شماره ۴۷ به نشانه تاسیس باشگاه ذوب‌آهن است که این باشگاه در سال ۱۳۴۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.

* قبل از شروع مسابقه کبوترهایی سفیدرنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس به پرواز درآمد.

* باد شدیدی در ورزشگاه فولاد شهر در حال وزیدن است که کار را برای بازیکنان دو تیم در کنار زمین سخت کرده است.

* یحیی گل‌محمدی قبل از شروع بازی با امیر قلعه‌نویی خوش وبش کرد و البته شجاعی سرپرست ذوب‌آهن با نیمکت تیم استقلال برخورد گرمی داشت.

* دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به نمایندگی از کی‌روش در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد. او قبل از شروع مسابقه مشغول فیلمبرداری از اتفاقات در ورزشگاه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.