سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه چه در داخل و چه خارج از خانه همواره به‌دنبال برد هستم گفت: هر چند بازی بسیار سختی مقابل دبیری تبریز پیش‌رو داریم اما به دنبال شکست آن‌ها هستیم.

امیر شمسایی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در خصوص بازی فردا (شنبه) مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل دبیری پیش‌رو داریم و این مسابقه را یک فینال می‌دانم. دبیری تیم بسیار خوب و یکدستی است و تماشاگران پرشوری نیز دارد که کار را برای ما سخت‌تر می‌کند، البته در تبریز احساس غربت نمی‌کنم چرا که مدیران و تماشاگران این تیم پیش از این لطف زیادی به من داشته‌اند و تبریز را خانه خودم می‌دانم.

سرمربی ماهان تندیس قم که تیمش با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به دبیری در صدر جدول قرار دارد درباره ارزیابی خود از نتیجه دیدار فردا گفت: تیم ما جوان است و تاکنون با گذشت ۳ هفته از لیگ توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در صدر جدول قرار گیرد. با باخت یا برد در بازی فردا اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد چرا که هنوز بازی‌های زیادی از لیگ باقی مانده است. امسال تیم‌ها رقابت شدیدی با هم دارند و مطمئناً تا پایان لیگ رتبه تیم‌ها دچار تغییرات زیادی خواهد شد. البته فردا برای برد به زمین می‌رویم و ان‌شاء‌الله بتوانیم به هدف خود برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا مهم‌ترین هدفتان قهرمانی در لیگ برتر است خاطرنشان کرد: من آدم جاه‌طلبی هستم و چه در خانه و چه خارج از خانه همواره به دنبال برد هستم. شک نکنید به دنبال قهرمانی در لیگ هستم هر چند الان خیلی زود است بخواهیم در این‌باره صحبت کنیم و باید گام به گام و بازی به بازی هدفگذاری کنیم و جلو برویم.

شمسایی در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر وجود برخی اختلافات میان او و برادرش وحید شمسایی گفت: این بحث‌ها زائیده افکار برخی افراد است. پس از اینکه وحید برای من در بازی هفته گذشته تأسیسات دریایی و ماهان گل نیاورد برخی افراد دست به این شایعه‌سازی‌ها زدند در حالیکه ما روز قبل از مسابقه با هم صحبت کردیم و هیچ مشکلی نیز با هم نداریم. وحید خودش گل است و نیازی نبود برای من گل بیاورد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.