عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرزامی در مورد کمیته فنی نظر شخصی خود را اعمال کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود معینی در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد جلسه هیأت مدیره اظهار داشت: شرایط مناسب است و روابط خیلی خوبی بین اعضای هیأت مدیره و کادر فنی وجود دارد. همه مسئولیت‌ها تقسیم‌بندی شده است و تمام تلاش ما فراهم کردن شرایطی بدون حاشیه برای تمرین و مسابقه تیم است. تاکنون هم ۹۹ درصد تلاش‌ها چه فکری و چه مالی در جهت تامین منافع تیم بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که کمیته فنی از چارت باشگاه استقلال حذف شد یا خیر، گفت: بله ما در یک جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که برخی شغل‌ها هنوز به طور اصولی جا نیفتاده است. فوتبال کار گروهی است و ما کمک کننده بیرون زمین به تیم هستیم. همه ما بازوهای استقلال هستیم هر زمانی که کادر فنی تشخیص دهد که به مشاوره احتیاج دارد به آنها کمک و مشورت می‌دهیم. من و پورحیدری در قسمت فنی و سایر اعضا در بخش‌های برنامه‌ریزی و مالی کمک می‌کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: تمام کارها در باشگاه باید بدون سرو صدا انجام شود اگر از ما بخواهند سر تمرین بیاییم وظیفه‌مان است که حضور پیدا کنیم. موضوع اصلی بدون حاشیه انجام شدن کارها است.

وی در خصوص اینکه برخی انتقاد می‌کنند کمیته فنی باید در کنار کادر فنی حضور داشته باشد و آیا این انتقادها به جا است یا خیر،‌گفت: این اتفاق دو شکل دارد. یک موضوع زمانی است که تیم روی روند برد است آنجا هم باید کمک و مشورت بدهیم. متاسفانه در ایران وقتی تیمی شکست می‌خورد همه می‌خواهند در مورد آن صحبت کنند. دیدید منچستر بعداز چند مدت ناکامی سرانجام روز گذشته برد اما حاشیه‌ای وجود نداشت.

معینی عنوان کرد: رفتار قلعه‌نویی کاملا پسندیده است چون بدون سر و صدا از کسانی که می‌توانند به او کمک کنند درخواست کمک می‌کند. او یک انسان کاملا مشورت‌پذیر است. کمیته با دپارتمان تفاوت دارد اگر مسؤلین تیم نیازی ببیند از کمیته طلب کمک می‌کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه فززامی گفته بود معینی چون به‌روز تر از پورحیدری است می‌تواند در کمیته فنی باشد، گفت: ما یک زمانی با فرزامی هم بازی بودیم و او یک فرد با تجربه‌ای است البته نظر شخصی‌اش را اعمال کرده است. چه ایرادی دارد از افراد باتجربه استفاده کنیم. من، پورحیدری و فرزامی کنار هم بازی کردیم و در هر صورت اختلاف نظرها وجود دارد که با جنبه‌های مثبت همخوانی ندارد. همیشه باید نیمه پر لیوان را ببنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.