شیاطین سرخ پس از رسیدن به گزینه‌های مورد نظر خود در بازار نقل و انتقالات دو تن دیگر از بازیکنان مازاد خود را منتقل کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در آخرین روز از بازار نقل وانتقالات اروپا، دو بازیکن جوان خود تام لاورنس و نیک پاول را راهی لسترسیتی کرد.

لاورنس ۲۰ ساله که در پست مهاجم بازی می‌کند، با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۲ میلیون پوند راهی استادیوم کینگ پاور شده و این در حالی است که پاول ۲۰ ساله که در خط میانی توپ می‌زند، با قراردادی یک ساله به طور قرضی به لسترسیتی می‌رود.

لاورنس فصل گذشته تنها در یک بازی در ماه می برابر هال‌ستی به میدان رفت و با اینکه بسیاری او را از حیث سبک بازی‌اش با رایان گیگز، ستاره پیشین شیاطین سرخ مقایسه می‌کردند نتوانست فرصت چندانی برای اثبات توانایی‌هایش به دست آورد.

پاول هم که فصل گذشته به طور قرضی برای ویگان بازی می‌کرد، همچنان باید به کسب تجربه بازی در لیگ برتر در خارج از اولدترافورد ادامه دهد. طبق قراردادی که میان منچستریونایتد و هال‌سیتی منعقد شده، پاول اجازه ندارد در هفته بعدی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر شیاطین سرخ به میدان برود.

پیش از این دو بازیکن، منچستریونایتد مایکل کین، یکی دیگر از بازیکنان جوان خود را که در خط دفاع بازی می‌کند تا ماه ژانویه به برنلی قرض داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.