کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم سائوپائولو درصورت جدایی مدافع برزیلی بارسلونا به این تیم ملحق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سائوپائولو و باشگاه بارسلونا برای انتقال داگلاس پریرا دو سانتوس به توافق رسیدند. مدافع ۲۴ ساله به مبغ ۶ میلیون یورو به کاتالونیا خواهد آمد. به گفته کارلوس میگوئل آیدار، رئیس باشگاه سائوپائولو، «این قرارداد عملا به پایان رسیده و تنها امضای بازیکن مانده است.»

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتقال مدافع برزیلی به بارسا در تابستان وجود داشت و آن طور که به نظر می‌رسد داگلاس به صورت قرضی تا فصل آینده در سائوپائولو باقی خواهد ماند. همه چیز به این بستگی دارد که آیا دنی آلوس پیشنهادی دریافت خواهد کرد و تصمیم به جدایی از بارسلونا می‌گیرد یا خیر. اگر آلوس چنین پیشنهادی را در ۱۰ روز آینده دریافت کند، داگلاس فورا به بارسلونا ملحق خواهد شد.

بسیاری در برزیل بر این باورند که توانایی‌های این بازیکن در حدی نیست که برای بارسلونا به میدان برود. خوان فیگر مسئولیت انتقال این بازیکن به اسپانیا را بر عهده داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.