ستاره کلمبیایی رئال مادرید اطمینان دارد که می‌تواند به طور منظم برای کهکشانی‌ها گلزنی کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیمز رودریگز که شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی‌اش در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر اتلتیکومادرید در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا گلزنی کرد، درباره اولین تجربه‌اش از بازی در خانه کهکشانی‌ها اظهار داشت: من خوشحالم، چون توانستم به رؤیایم برسم. رفته‌رفته و با حضور در تمرینات تیم، در حال هماهنگ شدن با هم‌تیمی‌های جدیدم هستم. در حال پیشرفتم و فکر می‌کنم که بعد از این‌ هم گل‌های زیادی برای رئال مادرید به ثمر می‌رسانم.

رودریگز که با سایت باشگاه رئال مادرید گفت‌وگو می‌کرد، افزود: من گل زدم اما برایم مهمتر این بود که رئال بازی را ببرد که البته اینطور نشد. در یکقدمی کسب پیروزی بودیم اما حالا باید به ورزشگاه ویسنته کالدرون برویم و آنجا شانس خود را برای کسب پیروزی امتحان کنیم. در آن بازی باید صبر و حوصله به خرج دهیم، به دنبال فضاهای خالی باشیم، توپ را با دقت رد و بدل و سعی کنیم، گلزنی کنیم.

هافبک هجومی ۲۲ ساله کهکشانی‌ها افزود: به عنوان یک تیم بزرگ، از ما انتظار می‌رود که تحت هر شرایطی بازی را ببریم. امیدوارم که در ویسنته کالدرون هم بتوانیم گل بزنیم.

رودریگز سپس به مصدومیت کریستیانو رونالدو، در نیمه نخست بازی برابر اتلتیکومادرید اشاره داشت و گفت: کریستیانو در طول بازی در پای خود دردی احساس می‌کرد. امیدوارم که آسیب‌دیدگی‌اش جدی نباشد و خیلی زود به جمع ما برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.