سرمربی اتلتیک بیلبائو اعلام کرد که هدف تیمش در دور برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان این است که هویت تیم را به خوبی نشان دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، ارنستو والورده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ناپولی در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ما عالی بازی کردیم و ۷۰ دقیقه تیم برتر میدان بودیم. می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما این هیگواین بود که توانست یک ضربه بسیار خوب به توپ بزند. هنوز نتیجه مشخص نشده است. توانستیم در این مسابقه گل بزنیم و می‌دانیم که ناپولی مجبور است در سن مامس گلزنی کند. احترام زیادی برای حریفمان قائلیم. نتیجه خوبی کسب کردیم اما هنوز چیزی مشخص نشده است.

وی ادامه داد: ما به اندازه ناپولی در این مسابقات تجربه نداریم و به همین دلیل شروع سختی داشتیم اما پس از آن نحوه عملکرد تیم را بسیار دوست داشتم. زمان‌های زیادی در مسابقه بود که توانستیم بر بازی مسلط شویم و این طبیعی است که مقابل یک رقیب قدرتمند لحظات دشواری داشته باشید.

سرمربی اتلتیک بیلبائو خاطرنشان کرد: از جو این ورزشگاه تعجب نکردم؛ همان طور بود که انتظارش را داشتم. در چنین مسابقاتی هواداران به شدت از تیمشان حمایت می‌کنند و این در چنین جوی مشهود بود. امیدواریم در سن مامس هم شرایط همین طور باشد.

وی اضافه کرد: واقعا مهم نیست که کدام تیم بخت اول صعود است. ناپولی اکنون باید گل بزند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و باید در سن مامس هم همین کار را بکنیم. یک هفته تا بازی برگشت زمان داریم و در این میان باید در یک مسابقه لیگ بازی کنیم. هدف ما این است که در دور برگشت هویت تیم را در این بازی به بهترین شکل ممکن نشان دهیم و تلاش کنیم تا مثل این مسابقه بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.