سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت که تیمش در دربی اول سوپرجام اسپانیا،‌ ‌بازی را تماماً تحت کنترل داشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از تساوی خانگی یک بر یک تیمش در بازی رفت سوپرجام اسپانیا، گفت: فکر می‌کنم تیم خوب بازی کرد و با یک ریتم خارق‌العاده بازی را تماماً  تحت کنترل داشت. ما از یک سوم دفاعی اتلتیکومادرید پرس را شروع کردیم و فکر می‌کنم سه هافبک‌مان این کار را خوب انجام دادند. اتلتیکو تا حدودی نسبت به ما برتری داشت، با این حال در بازی برگشت تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا جام را ببریم.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در ادامه به شایعاتی که درباره آینده آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی تیمش وجود دارد و همچنین اظهار نظر اخیر دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید که گفته دی‌ماریا بهترین بازیکن فصل گذشته رئال مادرید بود اشاره کرد و گفت: دی‌ماریا یکی از بازیکنان خوب پرشماری است که داریم اما فکر می‌کنم که او (سیمئونه) کریستیانو رونالدو (برنده توپ طلا) و همچنین گرث بیل که در لیسبون گلزنی کرد را از یاد برده است. دی‌ماریا بازیکن رئال مادرید است و من هر طور که بخواهم از او استفاده می‌کنم.

آنچلوتی سپس فاش کرد که تصمیم گرفته برای شروع فصل کدام از یک از دروازه‌بانان خود را در ترکیب اصلی قرار دهد. او با اشاره به عملکرد کاپیتان تیمش که در دربی مادرید زیر ذره‌بین قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: ایکر در گلی که ما در این بازی خوردیم هیچ کاری از دستش ساخته نبود چون یک بازیکن دیدش را گرفته بود. اشتباه ما در تیر یک رخ داد. من دروازه‌بان اصلی تیم را برای فصل جدید انتخاب کرده‌ام اما الان آن را اعلام نخواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.