رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از روند آماده‌سازی ورزشگاه نفت مسجدسلیمان ابراز رضایت کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان گفت: در هشتمین بازدیدی که نماینده سازمان لیگ فوتبال ایران از این ورزشگاه انجام داد، خوشبختانه طبق گزارش ارائه شده اقدامات مناسبی انجام شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: بخش اعظم صندلی‌های ورزشگاه نفت مسجدسلیمان نصب شده و تا روز دوشنبه هفته آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: وضعیت چمن ورزشگاه بسیار مطلوب است، رختکن ورزشگاه دارای استانداردهای بین‌المللی شده وجایگاه‌های خبرنگاران، VIP و VVIP نیز ایجادشده است.

بهروان اظهارکرد: باشگاه نفت مسجدسلیمان در حال ایجاد کمپی با امکانات استاندارد برای این تیم است که بتواند در زمان مسابقات بازیکنان را در آن اسکان دهد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: عملیات احداث این مجموعه از دو ماه پیش آغاز شده است و با بهره‌برداری از آن تیم‌های میهمان می‌توانند در هتل دانشگاه آزاد اقامت کنند. خوابگاه قدیمی باشگاه نفت نیز در حال بازسازی است.

وی تأکید کرد: در رابطه با آماده‌سازی این ورزشگاه  باید از مدیریت جدید ورزشگاه و تمامی افرادی که در این رابطه تلاش کردند، قدردانی کنیم.

بهروان درباره وضعیت اینترنت ورزشگاه نفت مسجدسلیمان نیز گفت: در این رابطه اقدامات خوبی انجام شده و باید سیستم وایرلس به گونه‌ای نصب شود که عکاسان داخل زمین هم به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: البته تمامی ورزشگاه‌های کشور باید با تقویت شبکه اینترنتی خود این امکان را برای عکاسان و خبرنگاران مهیا کنند تا آنان به راحتی بتوانند در امر خبررسانی فعالیت کنند.

بهروان درباره تعیین وضعیت بازیکنان گفت: اگر باشگاه‌ها تلاش کنند تعیین وضعیت بازیکنان خود را از طریق حوزه نظام وظیفه انجام دهند حتی تا ساعتی قبل از بازی نیز اجازه بازی آنان صادر خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: ممانعت از بازی این نفرات از سوی سازمان لیگ نبوده و براساس مکاتبه حوزه نظام وظیفه با سازمان لیگ این دستور صادر شده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: امیدواریم با تلاش باشگاه‌ها و حوزه نظام وظیفه این مشکل به زودی برطرف شود. البته ما تابع قانون هستیم و تعیین وضعیت بازیکنان توسط باشگاه‌های مربوطه در آیین نامه سازمان لیگ فوتبال ایران پیش‌بینی شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.