سنگربان آلمانی جدید بارسلونا اعتراف کرد که از ناکامی مسی و یارانش در غلبه بر آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ متأسف شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تراشتگن، سنگربان پیشین تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ آلمان که در پایان فصل گذشته به بارسلونا پیوست گفت که از ناکامی هم‌تیمی آرژانتینی جدیدش در فینال جام جهانی ناراحت شده است.

تراشتگن به نشریه موندودپورتیووی اسپانیا گفت: من برای مسی متأسف شدم هرچند از اینکه کشورم قهرمان جام جهانی شده بود، سرازپا نمی‌شناختم. فینال را در بارسلونا، در هتلی که در آن زندگی می‌کنم، تماشا کردم. با اینکه در جمع بازیکنان آلمان نبودم اما مانند یک هم‌تیمی از موفقیت بازیکنان آلمان خوشحال شدم.

سنگربان جدید کاتالان‌ها ادامه داد: امیدوارم بارسلونا به من کمک کند تا جایی در ترکیب تیم ملی آلمان پیدا کنم. بازی برای بارسلونا به من کمک می‌کند بهترین توانایی‌هایم را به دنیا نشان دهم. من توانایی‌های خودم را می‌شناسم و می‌دانم چقدر تجربه دارم. فکر می‌کنم که بارسلونا هم آنها را می‌شناسد. بارسایی‌ها از مدت‌ها پیش به دنبال جذب من بودند هرچند زمان دقیق آن را نمی‌دانم. لحظه‌‌ای که از سوی این تیم با من تماس گرفته شد، لحظه زیبایی بود.

تراشتگن در ادامه درخصوص مسئولیت بازی در ترکیب اصلی کاتالان‌ها تصریح کرد: می‌دانم که فشار بازی به عنوان دروازه‌بان بارسلونا چقدر زیاد است اما به این تیم پیوسته‌ام تا بازی‌ام را انجام دهم، بازی که بارسلونا از من می‌خواهد. از چیزی نمی‌ترسم و خوشحالم که به بارسلونا پیوسته‌ام.

دروازه‌بان پیشین مونشن‌گلادباخ سپس به تمجید از سرمربی جدید خود پرداخت و خاطرنشان کرد: من نگرش لوئیس انریکه را نسبت به فوتبال می‌پسندم. او آدم رک و صریحی است. او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و در عین حال انسانی عادی است. برای خودش و کاری که در حال انجام دادن است، احترام فراوانی قائلم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.