هافبک پیشین چلسی با قراردادی دوساله به نیویورک‌سیتی آمریکا پیوست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد، هافبک پیشین تیم فوتبال چلسی پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام با قراردادی دو ساله و با دستمزد هفتگی ۱۱۳ هزار یورو به تیم نیویورک‌سیتی آمریکا ملحق شد تا هم‌تیمی داوید ویا، مهاجم پیشین بارسلونا شود.

لمپارد ۳۶ ساله شب گذشته (پنجشنبه) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: پیوستن به نیویورک‌سیتی برایم چالشی هیجان‌انگیز است. ۱۳ سال شگفت‌انگیز را در چلسی داشتم ولی زمان مناسبی برای من و چلسی بود که راه‌مان را از هم جدا کنیم.

وی افزود: وقتی با اعضای باشگاه نیویورک‌سیتی که اهداف بلندمدتی در سر دارند، صحبت کردم علاقمند شدم تا جزیی از این پروژه باشم. می‌خواهم همچنان خودم را در زمین‌های فوتبال تست کنم.

استیون جرارد، کاپیتان تیم ملی انگلیس اخیراً از رده ملی خداحافظی کرد تا با توان بیشتری در خدمت لیورپول باشد و شاید بعد از وی فرانک لمپارد هم از جمع سه‌شیر خداحافظی کند.

لمپارد که ۱۰۶ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد، در خصوص آینده حرفه ملی‌اش هم گفت: در حال حاضر به تیم ملی انگلیس فکر می‌کنم و باید تصمیمی در این خصوص بگیرم. این را هم می‌دانم که دوران حرفه‌ای‌ام خیلی دوام نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.