سرمربی تیم جوانان گفت: تیم ما اردوی آلمان را پیش رو دارد که در این اردوی ۱۰ روزه، ۴ یا ۵ بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ظهر امروز رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان و سرمربی و مدیرفنی تیم فوتبال جوانان با علی کفاشیان در محل فدراسیون فوتبال دیدار کردند. 

علی دوستی مهر که به همراه مهدی مهدوی کیا به این نشست آمده بود درباره جلسه امروز با رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: تیم جوانان اردوی ۱۰روزه‌ای در ترکیه داشت و این اردو کمک زیادی به آماده سازی تیم ما جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا میانمار کرد. محور گفت و گوی امروز ما با رئیس فدراسیون فوتبال ارائه گزارش عملکرد تیم جوانان در اردوی ترکیه بود و پیرو آن مراتب تشکر و قدردانی خود را برای برگزاری این اردو اعلام کردیم. همچنین درباره مقدمات برگزاری اردوی بعدی هم صحبت‌هایی انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه شرایط تیم جوانان روز به روز در حال بهتر شدن است. البته لازم می‌دانم بار دیگر تاکید کنم که داشتن بازی‌های تدارکاتی زیاد، حرف اول و آخر را در آماده‌سازی تیم‌ها می‌زند. در واقع بازی‌های دوستانه باعث می‌شود به همان اندازه که مشکلات تیم کم می‌شود، نکات مثبت تیم بیشتر شود.

دوستی درباره برنامه‌های آماده سازی آینده تیم جوانان تصریح کرد: تیم ما اردوی آلمان را پیش رو دارد که در این اردوی ۱۰ روزه، ۴ یا ۵ بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار خواهیم کرد. این روند برای حضور پرقدرت ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بسیار تعیین کننده خواهد بود چراکه شرایط در میانمار بسیار سخت است. به اعتقادم در میانمار کار آسانی نخواهیم داشت و تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت ظاهر می‌شوند.

همچنین سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ۲۷ بازیکن را جهت برگزاری اردوی آماده سازی دعوت کرد. اسامی بازیکنان دعوت شده بدین شرح است:

میثم جودکی (اراک)

محمدرضا کاوه و حسین مهربان (خراسان رضوی)

علی هزامی، ساسان جعفری کیا و کمیل حق زاده (خوزستان)

یحیی نجاریان، پیام نیازمند، سیدمجید حسینی، احمد گوهری، علی قلی زاده و محمدرضا سلیمانی (تهران)

محسن آقایی، محمدرضا عباسی، مهدی امینی، امیر نصر آزادانی، مهدی صدقیان، میلاد داعی، آرمین سهرابیان، محمد بائوج، میلاد سرلک و محمد روشندل (اصفهان)

سعید عزت الهی، صادق محرمی (گیلان)

مبین عزتی (مازندران)

یوسف سیدی (آذربایجان شرقی)

علی فتحیان (فارس)

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز چهارشنبه دوم مرداد راس ساعت ۱۴ خود را به کادر فنی در هتل المپیک معرفی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.