سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که شکست ۷ بر یک مقابل آلمان در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ کاملا هم نتیجه بدی نبوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیز فیلیپه اسکولاری با تأکید بر اینکه شکست ۷ بر یک مقابل آلمان کاملا هم بد نبود، هواداران این تیم را خشمگین کرد.

نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل بدترین شکست تاریخ یک تیم میزبان در این مسابقات بود اما اسکولاری در نشست خبری امروز تلاش کرد تا بر نقاط روشن تیمش نگاه کند.

اسکولاری در این باره گفت: این اولین بار پس از سال ۲۰۰۲ است که برزیل به نیمه‌نهایی رسیده است. شکست بدی خوردیم بدتر از آنچه می‌توانستیم تصور کنیم اما این نتیجه کاملا هم بد نبود. آن قدر بد بودیم که توانستیم به نیمه‌نهایی جام‌جهانی برسیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم در آن ۶ دقیقه چه اتفاقی افتاد که چهار گل خوردیم. اگر می‌توانستیم توضیحی منطقی برایش پیدا کنم، این کار را می‌کردم اما الان نمی‌دانم. از انتخاب ترکیب اصلی تیمم ناراحت نیستم.

اسکولاری در خصوص آینده خود در تیم ملی این کشور خاطرنشان کرد: اکنون باید روی بازی شنبه شب در رده‌بندی فکر کنیم و کسب مقام سوم برای برزیل را تضمین کنیم. بعد از آن با فدراسیون صحبت خواهم کرد تا بفهمم تصمیم آنها برای آینده چه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این بازیکنان جوان هستند و بنابراین باید به بازی کردن برای برزیل ادامه دهند تا رشد کنند. حداقل ۷۰ درصد آنها برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ به تیم ملی دعوت خواهند شد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.