هافبک تیم ملی فوتبال برزیل از شکست سنگین برابر آلمان شوک زده شده است. با این حال معتقد است که او و هم تیمی‌هایش باید سرخود را بالا گیرند، چرا که زندگی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال برزیل برابر آلمان در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ تحقیر شد و با نتیجه دور از انتظار هفت بر یک بازی را واگذار کرد تا وداع تلخی با جام جهانی در خانه داشته باشد.

ویلیان، هافبک تیم ملی فوتبال برزیل نمی تواند این شکست سنگین برابر آلمان را هضم کند. او هم مانند همه برزیلی‌ها از این شکست تلخ و دور از انتظار در شوک فرو رفته است. بازیکن چلسی گفت: آنچه در این دیدار اتفاق افتاد باورنکردنی است و اصلا نمی توان آن را هضم کرد. چیزی برای گفتن نداریم. شوکه شده‌ایم و نمی توانیم درباره چنین شکستی حرفی بزنیم. در ۹ دقیقه چهار گل دریافت کردیم. برای بازگشت به بازی جنگیدیم، اما دیگر کار از کار گذشته بود. تنها برای پیروزی به میدان آمده بودیم و می‌خواستیم جام قهرمانی را در خانه بالای سر بریم اما متاسفانه این گونه تلخ با جام خداحافظی کردیم.

او افزود: بازیکنان برزیل کیفیت بالایی داشتند. فیلیپه اسکولاری ترکیب را خوب چیده بود، اما متاسفانه در راه نادرستی قدم گذاشتیم و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. هر چند وداع تلخی با جام جهانی داشتیم اما باید سرخود را بالا بگیریم چرا که زندگی ادامه دارد. اصلا دوست نداشتیم که این گونه با جام خداحافظی کنیم. آلمان تیم بسیار خوبی است و شایسته حضور در فینال بود. ما برابر تیم بزرگی بازی را واگذار کرده‌ایم و نباید بیش از این خود را عذاب دهیم. زندگی ادامه دارد و باید به آینده فکر کنیم.

او در پایان سخنان خود گفت: باید این شکست را به فراموشی بسپاریم و برای کرامت دادن به پیراهن تیم ملی کشورمان دوباره تلاش کنیم. تلاش می‌کنیم تا در رده بندی به پیروزی برسیم و حداقل در جایگاه سوم قرار گیریم. برای احترام به پیراهن برزیل نهایت تلاش خود را خواهیم داشت. شکست سنگینی را متحمل شدیم و همه ما ناراحت هستیم. اصلا فکر نمی‌کردیم با این نتیجه برابر آلمان تن به شکست دهیم. هیچ کس انتظار چنین شکستی را نداشت، اما این فوتبال است و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. متاسفانه ما بدشناس بودیم و می توانستیم الان در فینال حضور داشته باشیم. به هر حال باید به آینده فکر کنیم و این شکست را به فراموشی بسپاریم.


← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.