سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هیات فوتبال استان در جذب استعدادهای آکادمی پدیده خراسان تیم را همراهی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، سید هاشم حسینی با اشاره به جذب استعدادهای فوتبال در آکادمی پدیده خراسان اظهار داشت: با توجه به توافقات  انجام شده با پرویز دانایی مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان و محمود قربانیار سرپرست هیات فوتبال نسبت به جذب استعدادها در رده های سنی ۱۷ تا ۲۰سال اقدام نموده ایم و پس از غربالگیری های لازم توسط این کمیته چهره های مستعد را به سرمربی تیم و کادر  فنی باشگاه معرفی کرده و تست نهایی که زمان و تاریخ آن با هماهنگی کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان اعلام خواهد شد ،گرفته می شود و از نفرات برتری که در تست استعدادیابی توانسته اند معیارهای لازم را به دست آورند به باشگاه پدیده خراسان نیز دعوت می شوند.

وی در خصوص زمان و نحوه بازیهای تدارکاتی با تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان افزود: قرار است بازیهای تدارکاتی با این چند تیم داشته باشیم. مسئولین باشگاه در حال انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری این دیدار های تدارکاتی هستند و متعاقبا" زمان و مکان این دیدار ها از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

حسینی گفت: تیم روز پنجشنبه از اولین اردوی خود به مشهد بازگشت و از امروز یکشنبه اول تیرماه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در زمین چمن آبفا مشهد آغاز خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.