مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ گفت: شاید نتوانیم مقابل آرژانتین نتیجه بگیریم اما می‌توانیم بازنده سربلند باشیم.
بهنام سراج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل ایران مقابل نیجریه گفت: بازی منطقی‌ای را از سوی بازیکنان تیم ملی ایران مشاهده کردیم، تاکتیکی که در نظر گرفتیم بر اساس توانایی بازیکنان و داشته‌هایمان بود و برخلاف نظر آنهایی که می‌ترسیدند سه چهار گل دریافت کنیم با ارائه یک بازی منطقی به تساوی رسیدیم.

وی در مورد انتقاد برخی از کارشناسان از عملکرد دفاعی تیم ملی اظهار داشت: هر اتفاقی که بیفتد باز هم منتقدان صحبتی را مطرح می‌کنند و هزار حرف دیگر درمی‌آورند، تاکتیک سرمربی بسیار خوب بود و بازیکنان به بهترین شکل ایده‌های او را پیاده کردند. در ابتدای بازی وقتی دیدم علیرضا حقیقی درون دروازه قرار گرفته ترسیدم اما او با اعتماد به نفس درون دروازه ایستاد و توانست بازی خوبی را انجام دهد. مهرداد پولادی و سیدجلال حسینی عملکرد بسیار خوبی داشتند و امیرحسین صادقی هم بسیار خوب عمل کرد.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه در مورد اینکه گفته می‌شود ایران می‌توانست در این دیدار پیروز شود، عنوان کرد: متأسفانه وقتی به نتیجه‌ای می‌رسیم موضوع بالاتری را می‌خواهیم. تساوی نتیجه بسیار خوبی بود و باعث شد با انگیزه به مصاف آرژانتین برویم و از دیدار مقابل بوسنی هم پیروزی بخواهیم.

سراج در پاسخ به این سؤال که چه عملکردی برای تیم ملی در دیدار مقابل آرژانتین متصور است، خاطرنشان کرد: بازی با آرژانتین یک مسابقه خاص و بسیار بزرگ است. بازیکنان ما در این دیدار انگیزه خوبی دارند، شاید در این دیدار نتوانیم نتیجه بگیریم اما می‌توانیم بازنده سربلند باشیم.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به دور دوم جام جهانی صعود کند، عنوان کرد: بازیکنان باید چنین هدفی را در خود به وجود بیاورند. سال ۹۸ که در جام جهانی بودیم قبل از بازی آخر مقابل آلمان همه می‌گفتند کی بازی‌های ما تمام می‌شود تا به ایران بازگردیم و کسی دنبال صعود نبود. بازیکنان تیم ملی باید تلاش کنند تا نتایج خوبی بگیرند، کسی انتظار صعود از تیم ملی ندارد ولی این را نمی‌خواهیم که کیسه‌ گل آرژانتین شویم. البته صعود دور از دسترس نیست و با تلاش مضاعف می‌توانیم موفق شویم.

وی در پایان گفت: آرزوی تمام ایرانی‌ها موفقیت تیم ملی مقابل آرژانتین است و امیدوارم بتوانیم در این دیدار به موفقیت برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.