هلندی ها موفق شدند با نتیجه سه بر دو از سد استرالیا عبور کنند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛iهلندی ها که نخستین بازی خودشان در جام جهانی قهرمان جهان را شکست داده بودند این بار به صخره خوردند.صخره ای به نام استرالیا.

روبن و دوستانش که نخستین گل بازی را زدند هرگز فکرش را نمی کردند که بازی سختی را مقابل نماینده آسیا داشته باشند.وقتی روبن یک بار دیگر با استفاده از هوش و البته سرعت بالایش گل نخست بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند گمان همه این بود که نتیجه ای مشابه نتیجه بازی اول آنها با اسپانیا رقم می خورد اما تنها یک دقیقه بعد کیهیل با ضربه ای دیدنی طاق دروازه هلند را فرو ریخت تا تمام معادلات به هم بریزد.

استرالیا حریف دست و پا بسته ای نبود.آنها با شهامت بازی می کردند و حتی می توانستند با پیروزی به رختکن بروند اما تساوی حاصل کار دو تیم در نیمه نخست بود.

با شروع نیمه دوم استرالیایی ها که جسور تر شده بودند بازی خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.آنها هر حمله هلند را با ضد حمله ای پاسخ می دادند تا نشان بدهند که آمده اند در این مسابقه بازنده نباشند.

در دقیقه ۵۵ حرکت خوب استرالیا یک پنالتی را برای آنها به همراه داشت.سانتر بازیکن استرالیا پس از برخورد به دست مدافع هلند باعث شد تا داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد.مایل ژدیناک پشت این ضربه ایستاد و گل دوم استرالیا را به ثمر رساند.نتیجه ای عجیب در حال رقم خوردن بود.استرالیا دو،هلند یک.

سه دقیقه بعد فان پرسی اما در نقش یک منجی ظاهر شد و با فرار از آفساید شوت محکمی را روانه دروازه استرالیا کرد.شوتی که به تور دروازه آنها رسید تا بازی به تساوی کشیده شود.

این تازه شروع کار برای هلندی ها بود.آنها با این گل روحیه ای دوباره گرفته بودند و با در اختیار گرفتن توپ و میدان و تنها ده دقیقه بعد از گل دوم،گل سوم را هم به ثمر رساندند.این بار ممفیس دپای بود که با یک شوت دیدنی و روی اشتباهی که دروزاه بان استرالیا انجام داد سومین گل لاله های نارنجی را به ثمر رساند.

پس از این گل باز هم توپ و میدان در اختیار هلندی ها بود.هرچند که نمی توان از بازی خوب و جسورانه هلندی ها حرفی نزد اما باید گفت که هلندی ها در بهترین شرایط به بازی برگشتند و توانستند این بازی را با نتیجه سه بر دو به نفع خودشان به اتمام برسانند.هلندی ها حالا شش امتیازی هستند و می توان گفت که یک پایشان در مرحله حذفی رقابت های جام جهانی است.و استرالیا که از دو بازی دو باخت را در کارنامه اش دارد شاید یکی از تیم های حذف شده از این گروه باشد.هرچند که همه چیز به بازی امشب شیلی و اسپانیا هم بستگی دارد.دیداری که تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.