مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ شانس پیوستنش به سرخپوشان اولدترافورد را صفر درصد عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه لوئیز فن‌خال به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد معرفی شد، شایعاتی مطرح شد که احتمال حضور بازیکنان هلندی از جمله آرین روبن در این تیم وجود دارد.

آرین روبن، مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ در خصوص احتمال پیوستنش به جمع شیاطین سرخ به روزنامه «De Telegraaf» هلند گفت: منچستریونایتد؟ نه این تیم اصلاً گزینه‌ام نیست. من تا پایان مدت زمان قراردادم در بایرن‌ مونیخ می‌مانم. البته نمی‌توانم تصور هم کنم که بایرن‌مونیخ تمایلی به فروش من داشته باشد. قراردادم را به تازگی با بایرن تمدید کرده‌ام و هر دو طرف از هم راضی هستیم. اینکه در مقطعی در بایرن ناراحت بودم هم داستانی متفاوت دارد.

وی افزود: البته بعد از اتمام قراردادم می‌توانم به لوئیز فن‌خال ملحق شوم چون روزهای خوبی را زیرنظر او در بایرن داشتم و تأثیر شگرفی روی دوران حرفه‌ای من داشته است. البته نباید از این حقیقت غافل شد که در حال حاضر از بودن در بایرن خیلی خوشحالم.

مهاجم ۳۰ ساله باواریایی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: فن‌خال و گواردیولا بهترین مربیانی هستند که تاکنون با آنها کار کرده‌ام. از بودن در بایرن خوشحالم و جایی نمی‌روم و به این ترتیب شانس پیوستنم به منچستریونایتد صفر درصد خواهد بود. به نظرم لوئیز فن‌خال هم گزینه مناسبی برای هدایت شیاطین سرخ بود.

روبن اخیراً قرارداد خود را با بایرن‌مونیخ تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ تمدید کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.