دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید چهار حریف ایران در دیدارهای تدارکاتی پیش رو با بازیکنان اصلی به میدان می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی محمد نبی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که حریفان ایران در چهار بازی دوستانه پیش رو با بازیکنان اصلی به مصاف ایران خواهند رفت یا خیر گفت: براساس توافقی که با مسوولان چهار فدراسیون آنگولا، بلاروس، ترینیداد و توباگو داشته‌ایم چهار حریف ایران با بازیکنان اصلی به مصاف ایران خواهند رفت. این توافقاتی است که در گفت‌وگوهای انجام شده مدنظر طرف‌های مذاکره‌کننده بوده است.

نبی درباره میزان رضایت کارلوس کی‌روش از برنامه تیم ملی گفت: یک ساعت پیش جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کردیم. او درباره اردوی آفریقای جنوبی، تمرینات در تهران و کمپ تیم ملی در اتریش صحبت‌های لازم را انجام داد. اردوی اتریش می‌تواند اهمیت زیادی برای ما داشته باشد. در مجموع از وضعیت فنی تیم ملی راضی است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لزوم از حمایت رسانه‌ها در تیم ملی در فاصله ۳۴ روز تا آغاز جام جهانی گفت: چندی پیش جلسه‌ای را با آقای ضرغامی انجام دادیم ایشان تاکید زیادی بر روی حمایت از تیم ملی داشت. رسانه‌های نوشتاری هم در این مدت به خوبی حمایت کردند. باید در فرصت باقی مانده بتوانیم ساماندهی خوبی انجام دهیم و بیشترین استفاده را از ظرفیت رسانه کشور داشته باشیم. باید شرایط را به نحوی فراهم کنیم تا خدای نکرده کوچکترین مشکلی پیش نیاید و کوچکترین اتفاق باعث سوءتفاهم نشود.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با توجه به صحبت‌های کی‌روش کریمی و رحمتی در دقایق به اردوی تیم ملی دعوت شوند گفت: کی‌روش همیشه در مسائل فنی اختیار کامل داشته است و من و آقای کفاشیان هیچ چیز را درباره مسائل فنی چیزی را به ایشان تحمیل نکرده‌ایم اما همانطور که من صحبت‌های آقای کی‌روش خوانده‌ام، فکر می‌کنم منظور ایشان برای دعوت بازیکنان جدید درباره جام ملت‌هاست.

نبی درباره انتقاد بازیکنان از کیفیت لباس‌های آل‌اشپورت گفت: امروز جلسه‌ای را درباره این موضوع با حضور کفاشیان و کی‌روش برگزار کردیم و قرار شد نامه‌ای را به شرکت ال‌اشپورت در آلمان ارسال کنیم تا هم به لحاظ تعداد و هم کیفیت ساماندهی خوبی انجام گیرد. فکر می‌کنم با توجه به مکاتبات اخیر با ال‌اشپورت بخش اعظم لباس‌های تیم ملی با کیفیت آلمانی از اردوی اتریش به دست ما برسد.

او در پایان درباره وضعیت سایر بازیکنان تیم ملی و همچنین درخواست باشگاه لاس پالماس برای تاخیر دو هفته‌ای شجاعی برای حضور در اردوی تیم ملی گفت: دو شب پیش صحبتی با نکونام انجام دادیم و قرار شده پس از آخرین بازی این تیم در کویت به اردوی تیم ملی اضافه شود. نامه باشگاه لاس پالماس را هم به کی روش داده‌ایم تا نظرش را اعلام کند اما مطمئنا تمام بازیکنان در اردوی اتریش حاضر خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.