دروازه‌بان رئال مادرید اعلام کرد که راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل تیم‌های آلمانی میسر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، ایکر کاسیاس تأکید کرد که بازیکنان رئال مادرید تمام تلاش‌شان را برای شکست دادن بایرن‌مونیخ و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهند داد. این دروازه‌بان پذیرفت که تیمش رکورد خوبی مقابل باشگاه‌های بوندس‌لیگا ندارد اما اضافه کرد: رویارویی با بایرن قرعه جذابی است؛ مقابل تیم بسیار سرسختی به میدان می‌رویم که مدافع عنوان قهرمانی است و هدف ما حذف این تیم است. بایرن بازیکنان فوق‌العاده‌ای در همه پست‌ها دارد. نقشه ما این است که تمام تلاشمان را برای رسیدن به فینال در لیسبون به کار ببندیم. در روزهای اخیر خبرهای بد عجیبی داشتیم، مصدومیت هم‌تیمی‌ها و این همیشه روی تیم تأثیر دارد. مقابل بورسیا دورتموند می‌ترسیدیم و رکورد خوبی در آلمان نداریم اما تلاش کردیم و صعود کردیم و مسیر رسیدن به لیسبون از آلمان می‌گذرد. هیجان انگیز خواهد بود و باید امیدوار باشیم که کارها به سود ما پیش می‌رود.

وی اظهار داشت: مصدومیت رونالدو خبر بسیار بدی است. او بازیکنی است که حضورش هم تأثیر زیادی روی ما و رقیب دارد. وقتی که با خبر شدیم در هفته‌های آینده، رونالدو را در اختیار نداریم و در بازی امشب و احتمالا در ال‌کلاسیکو هم او را نخواهیم داشت، چیزی که می‌خواهیم این است که بهبود یابد زیرا به او نیاز داریم. سرمربی، تیمش را با بازیکنانی که در اختیار دارد، انتخاب می‌کند و آنها تمام تلاش‌شان را مقابل آلمریا به کار خواهند بست. آلمریا شاید روی کاغذ تیم آسانی به نظر برسد اما آنها برای نجات از خطر سقوط می‌جنگند. پس از آن فینال کوپا‌دل‌ری را در پیش داریم که می‌دانیم رقابت بسیار بزرگی خواهد بود. می‌خواهیم مقابل بارسلونا قهرمان کوپا‌دل‌ری شویم.

کاسیاس خاطرنشان کرد: در این مرحله از فصل محرومیت‌ها و مصدومیت‌هایی اتفاق افتاده اما تیم به اندازه کافی توانایی دارد که هر سه جام را به دست آورد و این همان چیزی است که به دنبالش هستیم. باید هر مسابقه‌ای که در پیش داریم را در نظر بگیریم و از حالا به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فکر نکنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.