مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید رسانه‌ها بهتر است به جای پرداختن به رقم قراردادها به چگونگی دریافت این پول‌ها بپردازند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد قاضی پس از تمرین امروز استقلال درباره آخرین بازی این تیم در لیگ برتر گفت: انشاءالله بازی خوبی انجام بدهیم و هر سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم در کنار پیروزی ما همه اتفاقات به سود استقلال رقم بخورد. در طول فصل در چند بازی با بدشانسی روبه‌رو شدیم و شرایطمان کمی بد شد اما انشاءالله خدا کمک می کند و قهرمان می‌شویم.
وی در ادامه درباره مشکلات استقلال در طول فصل گفت: مشکلات در اول فصل بود و هنوز هم هست. هنوز بسیاری از مبلغ قرارداد خود را نگرفته‌ایم ولی با تمام وجود زحمت کشیدیم تا هواداران خود را شاد کنیم. امیدوارم خدا هم به ما کمک کند.
مهاجم استقلال درباره انتشار رقم قرارداد پرسپولیسی‌ها و احتمال اقدام مشابه درباره استقلال گفت: قراردادهای ما مشخص است اما خواهش من از رسانه‌ها این است که در کنار پرداختن به این که رقم قرارداد بازیکنان چقدر است کمی هم به این پردازند که چرا در آخر فصل بخش زیادی از پول بازیکنان پرداخت نمی‌شود.
وی افزود: من هنوز از پرسپولیس ۳۶۰ میلیون تومان طلب دارم. از ذوب‌آهن هم طلب دارم و حتی نامه آن را هم گرفته‌ام و توافق انجام شده را به فدراسیون اطلاع داده‌ام اما کسی جواب من را نمی‌دهد. متاسفانه همه روی ارقام قراردادها تمرکز کرده‌اند و کسی نمی‌پرسد که آیا این پول‌ها کاملا به بازیکنان داده می‌شود یا خیر.
قاضی همچنین درباره این که قراردادها شفاف نیستند، گفت: سال گذشته برای قراردادها سقف گذاشتند و این باعث شد که برخی مجبور شوند قانون را دور بزنند. حالا هم مسئله را خیلی بزرگ می‌کنند که مثلا فلان بازیکن چقدر پول گرفته است. در حالی که مشاغل زیادی وجود دارد که حقوقشان از ما بیشتر است؛ ضمن این که ما به همه آن پول نمی‌رسیم. امیدوارم مسئولان رسیدگی کنند تا پولمان را بگیریم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.