مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: پدیده در برخی از بازی‌ها با ناپاکی نتیجه گرفت.
محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اینکه سیاه‌جامگان توانست راهی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول بشود در حالی که ابومسلم به لیگ دسته دوم سقوط کرد و در ابتدای فصل مباحثی درخصوص مالکیت این باشگاه بین او و وفایی به وجود آمده بود گفت: ما هم قصد داشتیم تا سروسامانی به تیم ابومسلم بدهیم. هواداران ما تیم را به نام ابومسلم می‌شناسند و خودبه‌خود نام این تیم را عوض کردند در واقع اسم تیم‌ما هم سیاه‌جامگان ابومسلم است.

وی ادامه داد: ما تیم را برای مردم مشهد درست کردیم منتها به احترام ابومسلم از ابتدای فصل نخواستیم نام تیم سیاه‌جامگان را تغییر دهیم در اساسنامه ما هم با نام سیاه‌جامگان ابومسلم ذکر شده است حالا که دیگر فکر کنم ابومسلم در لیگ یک نیست هواداران کم‌کم نام را تغییر بدهند.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد برخی صحبت‌های سرمربی این تیم مبنی بر اینکه عدالت در مورد سیاه‌جامگان رعایت نشده وگرنه این تیم می‌توانست راهی لیگ برتر شود گفت: منظور سرمربی ما هم مسئولان استانی بوده و تا حدودی کمیته داوران که نگاه محبت‌آمیزی نسبت به حریفان ما داشتند. برخی تیم‌ها دست به اقداماتی می‌زدند که ناپاک بود پدیده تیم همشهری ما است و از اینکه توانست راهی لیگ برتر شود بسیار خوشحال شدیم اما برخی اشخاص در این تیم دست به کارهایی زدند که ناپاک بود در برخی بازی‌ها ما شنیدیم که اتفاقاتی افتاد مثلا در دیدار مقابل گهر دورود به مسئولان این تیم مبالغی داده شد و پول‌هایی جابه‌جا شد ما مدرک و سندی نداریم اما این موضوع را مسئولان هتل به ما گفتند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است پدیده اسپانسر تیم‌ملی شود و به همین دلیل هم شاید برخی مسائل در مورد این تیم به وجود آید گفت: ما به این مسائل کاری نداریم دست آنها درد نکند که می‌خواهند وارد این موضوع شوند اما حرف ما این است که آدم‌ها باید با پاکی رفتار کنند. کاری به داشتن و نداشتن تیم‌ها نداریم. باید فضای خوبی داشته باشد میهمان‌نوازی‌ها متفاوت است کسی می‌آید شاهانه از میهمانش پذیرایی می‌کند و تیم‌های دیگر آبرومندانه میهمان‌نوازی می‌کنند.

عباسی در مورد اینکه مباحثی درخصوص انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور این دیدار در مراسم قرعه‌کشی مطرح شد اظهار داشت: کمیته داوران انقدر ضعیف نیست که بخواهد با حرف من و شخص دیگری داور را تغییر بدهد اگر آنها هر داوری را انتخاب کنند ما بازی می‌کنیم پس از آن راه‌های دیگری وجود دارد که بخواهیم اعتراض خود را اعلام کنیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه این تیم سرنوشتی همچون استیل‌آذین پیدا نمی‌کند گفت: شرایط ما با استیل‌آذین بسیار متفاوت است ما به هیچ‌عنوان به دنبال بازیکن اسمی نیستیم نمی‌خواهیم قراردادهای آنچنانی هم ببندیم با بازیکنان پایه خود باز کرده‌ایم و با همان‌ها هم ادامه می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.