کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین امروز استقلال با ذبح دو گوسفند جهت دور شدن استقلال از وضعیت فعلی و مصدومیت امیرحسین صادقی آغاز شد و با مرور حرکات تاکتیکی به پایان رسید. در این تمرین قلعه‌نویی از بازیکنانش خواست تا هرچه دارند برای بازی با الجزیره در میدان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین امروز استقلال ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در آغاز این تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان استقلال را به گوشه‌ای جمع کرد و درباره اهمیت بازی با الجزیره با آن‌ها صحبت کرد. او به بازیکنان استقلال گفت: می‌دانم در بازی‌های قبلی باغیرت بودید و تلاش زیادی را انجام دادید تا پیروز شوید اما بدشانسی مانع از موفقیت شما شد. البته کمی هم بی‌دقت بودید. اگر در ضربات آخر دقت بیشتری داشتید، قطعا در دو بازی قبل پیروز می‌شدید. از شما می‌خواهم هرچه در توان دارید، برای این دیدار بگذارید چرا که بازی بسیار مهمی پیش روی ماست. تجربه‌ام می‌گوید اگر الجزیره را شکست دهید، به راحتی به رقابت‌ها برمی‌گردید.

پس از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان استقلال مشغول دویدن شدند.

دو گوسفند از طرف امیرحسین صادقی به خاطر دور شدن استقلال از فضای فعلی و چشم‌زخم به تمرین استقلال جهت قربانی کردن آورده شده بود.

امیرحسین صادقی با ماسک مخصوصی که دکتر نوروزی برای او تهیه دیده بود، در تمرین حاضر شد. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه بینی و گونه، در بازی با الجزیره با همین ماسک به میدان می‌رود.

مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با ۴۰ دقیقه تاخیر در تمرین استقلال حاضر شدند. گویا تصادف شدیدی که در اتوبان نیایش رخ داده بوده است، باعث تاخیر آن‌ها شده است.

در بخشی از تمرین استقلال فوتبال گل کوچک در دستور کار قرار گرفت که امیر قلعه‌نویی بارها از بازیکنانش خواست تا در تکل‌هایش مواظبت بیشتری داشته باشند. او یک بار وقتی عمران‌زاده با تکلی خشن برهانی را سرنگون کرد، با فریاد بر سر مدافع تیمش به او گفت: آرام‌تر بازی کن. نمی‌خواهیم مصدوم دیگری بدهیم.

آندرانیک تیموریان مثل روز گذشته در تمرین استقلال با لباس شخصی حاضر شد.

بخش اصلی و پایانی تمرین امروز استقلال را انتقال سریع توپ از دفاع به حمله تشکیل داد. در این تمرین بازیکنان با چند پاس کوتاه، باید توپ را در موقعیت شوت‌زنی به مهاجمان می‌رساندند.

تمرین امروز استقلال ساعت ۱۸ به پایان رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )