سرمربی بارسلونا معتقد است سرنوشت قهرمانی کاتالان‌ها هنوز در دست خودشان است.
به گزارش خبرگزاری فارس، تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل آلمریا اظهار داشت: بارسا در سن‌سباستین آن طور که باید عمل نکرد و حالا باید مقابل آلمریا جبران کنیم. باید هر چه زودتر این شرایط را اصلاح کنیم. در این بازی فقط پیروزی مهم نیست باید تلاش کنیم مثل گذشته بازی کنیم. قهرمانی در لالیگا هنوز به خودمان بستگی دارد اما این به معنای پیروزی در تمام مسابقات آینده است. اگر مثل بازی در منچستر بازی کنیم شانس‌ بیشتری داریم و اگر مثل مسابقه هفته گذشته در آنوئتا بازی کنیم، بخت کمتری داریم.

وی ادامه داد: در اکثر بازی‌های فصل با سه مهاجم و چهار هافبک عالی کار کردیم. اتفاقی که در آنوئتا افتاد، یک مورد خاص بود اما من همچنان معتقدم که اشتباه کردم و باید بدانیم که از هر سیستم در کدام مسابقه استفاده کنیم. به عهده من نیست که صحبت‌های دیگران را تحلیل کنم. همه ما تمجید می‌شویم و دوست نداریم از ما انتقاد شود. گاهی تمجید بیش از حد می‌تواند حقیقت را تحریف کند. من در موقعیتی نیستم که قضاوت کنم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: وقتی شکست می‌خورید، همیشه منتظر بازی بعدی هستید تا بتوانید آن مسابقه را فراموش کنید. چند هفته سخت داشتیم و امیدواریم هفته راحتی داشته باشیم. باید مقابل رئال و اتلتیکو به میدان برویم و امیدواریم قبل از اینکه ما به مصاف آنها برویم، اختلاف تیم‌ها کم شود. اگر می‌خواهیم همچنان رشد کنیم و شانس قهرمانی داشته باشیم، باید در فوتبالمان پیشرفت کنیم. غیرممکن است که اتفاقی را که در دربی رخ می‌دهد، نادیده بگیریم؛ هر اتفاقی هم که بیفتد ما باید آلمریا را شکست دهیم.

وی در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای‌اش اضافه کرد: من فهمیدم که باید در آینده رفتار متفاوتی داشته باشم؛ هرچند در آرژانتین این رفتار مستحق مجازات نبود.

مارتینو گفت: بارسلونا از سال ۲۰۱۰ به شدت به دنبال هیلالوویچ بود و او با تیم B همکاری خواهد کرد. او راه درازی در پیش دارد و نمی‌توانم بیشتر از این حرفی درباره او بزنم.

وی تأکید کرد: بازیکنان به شدت از من حمایت کردند و خودشان را مقصر شکست معرفی کردند. اگر متحد بمانیم؛ هر مشکلی حل می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.