تماشاگران استقلال بارها علیه سیدجلال حسینی شعار دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، حدود ۳۰۰ تماشاگر در حال حاضر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بازی تیم‌های استقلال و مس را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*در حالیکه تماشاگران حاضر در ورزشگاه به قسمت‌های مسقف ورزشگاه رفته‌اند تا از بارش برف در امان باشند حدود ۲۰ تماشاگر استقلال در طبقه دوم نشسته و بازی را تماشا می‌کنند.

*قبل از شروع بازی توسط کارگران ورزشگاه زمین، برف‌روبی شد و خط‌کشی‌های زمین مشخص گردید.

*امیر قلعه‌نویی با لباس کامل و پوششی گرم در کنار زمین حاضر شد.

*قبل از شروع بازی امیر قلعه‌نویی به سمت نیمکت مس کرمان رفت و به آنها خوش‌آمد گفت.

*تماشاگران استقلال سرمربی تیمشان را با شعار امیر نازی‌آباد و امیر با معرفت تشویق کردند و قلعه‌نویی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

*فرزاد حسین‌خانی و مجتبی ترشیز به سمت نیمکت استقلال رفتند و با قلعه‌نویی خوش و بش کردند. در طرف مقابل فقط آندرانیک تیموریان از استقلال به سمت لوکابوناچیچ رفت.

*تماشاگران استقلال بارها تولد سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیمشان را که روز گذشته بود به او تبریک گفتند.

*ستار همدانی مربی تیم استقلال از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کند.

*به دلیل بارش سنگین برف و یخ‌زدگی زمین ورزشگاه آزادی کار برای عکاسان در کنار زمین بسیار سخت شده است.

*فرزاد حسین‌خانی و مجتبی ترشیز که در بازی مقابل استقلال در لیگ برتر با آستین‌های پاره مقابل این تیم بازی کرده‌اند امروز پیراهنی آستین‌بلند به تن داشتند. در طرف مقابل هاشم بیک‌زاده و سیاش اکبرپور از استقلال با آستین کوتاه بر زمین حاضر شدند و محمد آبشک از مس کرمان هم با چنین پیراهنی برای مس بازی می کند.

*امیرحسین صادقی پس از گل‌زنی به مس کرمان پیراهنش را بالا برد و نوشته‌ای به یاد سیدجواد ذاکر را به تماشاچیان نشان داد. او این پیراهن را در بازی با پرسپولیس هم پوشیده بود.

*تماشاگران استقلال بارها علیه سیدجلال حسینی مدافع پرسپولیس شعار دادند. آنها در شعار خود میگفتند سید جلال یادت باشه صادقی سرورته.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.