سرمربی آرسنال پس از پیروزی مقابل کریستال پالاس و بازگشت به صدر جدول تاکید کرد دیدار امروز منچسترسیتی و چلسی را با اشتیاق زیادی تماشا خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آرسنال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر صفر مقابل کریستال پالاس به برتری دست یافت.

دو گل این دیدار را الکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه‌های ۴۷ و ۷۳ وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز این دیدار را به حساب تیمش بریزد. آنها اکنون با ۵۵ امتیاز بار دیگر به صدر جدول رده بندی بازگشته و بالاتر از منچسترسیتی ۵۳ امتیازی قرار گرفته‌اند. در صورتی که سیتی بتواند در دیدار امروز خود چلسی را مغلوب کند می‌تواند جای آرسنال را بگیرد. کریستال پالاس هم در حال حاضر با ۲۳ امتیاز هفدهم است.

چمبرلین که بیشتر به عنوان یک مهاجم شناخته می‌شود در این دیدار در خط میانی قرار گرفته بود. ونگر بر این باور است که الکس همچنین می‌تواند به عنوان بال کناری هم ایفای نقش کند.

آرسن ونگر در این مورد گفت: تصور می‌کنم او هم می‌تواند در نقش هافبک کناری ظاهر شود و هم در وسط خط میانی قرار بگیرد. او با گلزنی در این دیدار به من ثابت کرد که می‌تواند در نقش مهاجم هم ظاهر شود. در کل نمایشی که چمبرلین ارائه کرد مورد توجه من قرار گرفت. او روز نخست فصل مقابل استون ویلا آسیب دیده بود و اکنون بازگشت خوبی داشت.

ونگر در مورد پیروزی بر کریستال پالاس هم گفت: پیروزی در این دیدار ما را بار دیگر به صدر جدول رساند اما باید منتظر نتیجه دیدار منچسترسیتی و چلسی باشیم. بدون شک این دیدار را با اشتیاق زیادی تماشا می‌کنم. هر دو تیم از حریفان اصلی ما هستند. برایم جالب است ببینم آنها مقابل هم چه نمایشی خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.