پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ بازی فوتبال ما کیفیت ندارد و دربی هم از این قاعده مستثنی نیست.
ادموند بزیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دربی ۷۸ گفت: من نظر متفاوت‌تری نسبت به بقیه جامعه فوتبال دارم. شما باید ببینید که ما در بازی‌های لیگ برتر چه نوع فوتبالی را می‌بینیم که انتظار داریم در دربی فوتبال بهتری را شاهد باشیم اما چون این بازی حساس است و بیشتر زیر ذره‌بین قرار دارد این بی‌کیفیتی را بزرگ می‌کنیم. به نظر من جامعه فوتبال باید به این باور برسد که پتانسیل فوتبال ما همین است و نباید توقع بیشتری از آن داشته باشیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی تیمش را برای نباختن وارد زمین کرده بود، ادامه داد: نباختن و بازی تدافعی هم یک هنر است اما باید قبول کرد که استقلال با مساوی هم راضی بود و نتیجه خوبی برای این تیم به حساب می‌آمد چرا که فاصله ۴ امتیازی با پرسپولیس را حفظ کرد و در بازی‌های بعد با حاشیه امنیت بیشتری وارد زمین می‌شود چرا که اگر این تیم به پرسپولیس می‌باخت قطعا روحیه‌اش برای دیدارهای بعد پایین می‌آمد.

بزیک اظهار داشت: البته من فکر نمی‌کنم که قلعه‌نویی برای خراب کردن دربی تیمش را به زمین فرستاد چرا که این بازی تماشاگران زیادی دارد و نمی‌توان اینگونه کارها را انجام داد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص نحوه بازی کردن این تیم در دربی ۷۸ تصریح کرد: نیمه اول پرسپولیس کیفیت آنچنانی نداشت اما در نیمه دوم این تیم بهتر شد. من به عنوان تماشاگر این بازی را دیدم که با اینکه بازیکنان پرسپولیس پاسکاری زیادی انجام ندادند اما سوار بر بازی بودند.

بزیک در پایان درباره خشونت‌های به وجود آمده در این بازی گفت: بازی استرس زیادی داشت و هر دو تیم دوست داشتند بازی را ببرند اما فکر می‌کنم آندرانیک تیموریان و پیام صادقیان باید بتوانند بیشتر خودشان را کنترل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.