رئیس سازمان لیگ گفت: ما مجالی برای تغییر زمان دربی نداریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج درخصوص جلسه‌اش با علیرضا منصوریان تشریح کرد: ما در واقع نمی‌توانیم تاریخ دربی را تغییر دهیم و مجالی برای این فرصت نیست. من مسائل تعویق را هم در نظر گرفته‌اما اما در هر صورت باید ۲۰ فروردین‌ماه لیگ را به اتمام برسانیم. ما امروز سعی می‌کنیم برنامه ۴، ۵ هفته برنامه لیگ را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: تیمی که بیش از ۳ ملی پوش دارد ممکن است بازی‌هایش لغو شود به همین جهت دیدار ذوب‌آهن و نفت ممکن است تغییر کند قطعا اگر سه بازیکن آنها باقی بماند بازی آنها به تعویق خواهد افتاد.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه برخی مربیان از جمله علی دایی اعلام کرده‌اند به تیم زیر ۲۲ سال بازیکن نمی‌دهد گفت: کسی نباید از منصوریان انتظار قهرمانی داشته باشد آنها روز گذشته بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و نشان دادیم که این فضا در کشور ما وجود دارد که می‌توانیم کره جنوبی را شکست دهیم اما لیگ ما در اولویت قرار دارد که بتوانیم به موقع به اتمام برسانیم منتها پرسپولیس هم حق دارد بازیکنان تاثیرگذارش هستند و می‌خواهد آنها را در اختیار داشته باشد.

تاج در مورد اینکه با این تفاسیر او از منصوریان می‌خواهد که صادقیان و مسلمان را به تیم ملی دعوت نکند تصریح کرد: شب گذشته با منصوریان مفصل صحبت کردیم به هر حال کفاشیان مسئول فوتبال است جلسه‌ای دوشنبه هفته آینده قرار است برگزار کنیم و نبی هم حاضر شود و برنامه‌های کامل تیم‌ملی برای سال آینده داده شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی نیم‌فصل را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که برنامه کلی لیگ سال آینده را مشخص کنیم امسال نتوانستیم این کار را کنیم اما امیدوارم برای سال آینده برنامه نیم‌فصل را مهیا کنیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه منصوریان با عدم حضور بازیکنان ناراضی است گفت: منصوریان هم حق دارد وقتی به او تیم ملی را می‌دهند باید بهترین نتایج گرفته شود. فکر می‌کنم در این جلسه تکلیف مشخص شود و شرایط بهتر شود.

من پیشنهاد دادم که تیم علی دوستی که در نیجریه حضور داشت را نگه داریم هم‌اکنون هم معتقدم باید تیم منصوریان را حفظ کنیم عمده این بازیکنان نمی‌توانند در مسابقات المپیک حاضر شوند اما خوب است که بنا به شرایط تیم را دور یکدیگر جمع کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.