درحالی که استقلال در رده ۱۵ جدول به سر می برد هواداران این تیم انتظار داشتند وزیر یک مدیر تمام وقت برای این باشگاه انتخاب کند اما وی در ادامه تصمیماتش بازهم یک نیمه وقت را انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ورزش شرایط و روزهای عادی را سپری نمی کند. در واقع شکل حرکت وزیر به گونه ای بوده که بیش از هر کس دیگری این خودش بوده که تنها شده و گزینه های زیادی روی میز مذاکراتش ندارد.

از کی روش و کفاشیان بگیرید که بارها با گودرزی به مشکل خوردند و حتی از سوی وزیر سرمربی خارجی تیم ملی ایران به لمپن تشبیه شد تا عابدینی، رویانیان و فتح الله زاده و پس از آن انتخاب های غلط از جمله حمیدرضا سیاسی برای پرسپولیس و مدیریت های یک روزدر میان در پرسپولیس که کمتر از یک سال بیش از هفت مدیر را تجربه کرد و گروه‌های مربی زیادی را به خود دید تا رسید به برانکو و حالا این اواخر افشارزاده و حسنی خو، دوستان گرمابه و گلستان قدیمی و دشمنان امروز.

انتخاب افتخاری مدیر کمیته فوتسال با سه شغل و کارنامه ای نه چندان قابل دفاع برای سرپرستی استقلال که از میان چهار تیم برتر آسیا به رده پانزدهم جدول فوتبال ایران رسیده است، به خوبی نشان می دهد که دست وزیر خالی شده است.

برکناری حسنی خو در واقع بیش از آنکه به حسنی خو لطمه بزند، وزیر ورزش را در جامعه ورزشی تحدید « محدود کردن» کرد به ویژه در این روزها که استقلالی های امسال، مثل هواداران تیم ملی فوتبال پارسال و هواداران دو سال قبل پرسپولیس اعتراض را به راس دولت رسانده اند و از شرایط موجود راضی نیستند.

به نظر می رسد مشاوران وزیر نه آنگونه که باید مشاوره می دهند و نه آنطور که باید اطلاعات. به هر حال شرایط وزیر ورزش چندان میان باور عمومی خوب به نظر نمی رسد و برخی بر این باور هستند که وزیر با این همه تهی شدن پیرامونش از مدیران بزرگ شاید حتی با مجلس هم به مشکل برخورد کند.

به هر حال باید دید وزیر می داند که افکار عمومی در مورد عملکرد وی چگونه فکر می کنند؟ باید دید وزیر ورزش و جوانان در جریان اعتراض های زیر پوستی شدید هست؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )